babylengsel Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Fyllte 35 år denne måneden og tror at jeg hører inn her nå,eller? Kjenner at panikken har tatt meg og vil så gjerne få til å bli gravid. Har et barn på snart 11 år,men vil gjerne at hun skal få oppleve søsken. - vi mistet i uke 18 for 5 år siden.Det var veldig trist og en stor påkjenning da lille Camilla kom så alfor tidlig til verden. Tenker ofte at vi kunne ha hatt ei 5 åring i huset.... Men vil så gjerne oppleve å kunne gi vår førstefødte ei søster eller bror som lever og klarer seg. (har også mistet 2 ganger i uke 6) Føler meg litt handligslammet for tiden,står å stanger med hersens pco,overvekt,har ikke hatt mensen på 1 år...... Ikke klarer jeg å huske å ta metformin tbl mine,det er en skam. Tror jeg er veldig deppa over min situasjon,og klarer liksom ikke å komme igang med de rette tingene!!! Men vi har jo slitt i mange år og opplevd gleder og sorger. Hjelp meg jenter og puff meg igang:-) Tiden går fra meg,jeg vil jo så gjerne få et barn til.
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Velkommen hit unge dame! Du hører akkurat til her inne, ja - men 35 år er ingen alder når det gjelder å planlegge barn! Dette går bra skal du se! Lykke til :-)
Dotten Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Hei! Velkommen inn hit Så trist med lille Camilla og dine to SA-er, men vi får håpe du blir superflink til å ta tablettene dine, tantekreket kommer tilbake og at du raskt blir gravid. 35 år er ingen alder skal du se Masse lykke til... Husk at gulroten i den andre enden er en sprell levende liten baby, så om du tar deg selv skikkelig i nakken og ev. slanker deg litt (om du klarer/orker) osv. så går det nok bra. Har ei venninne som var veldig overvektig, men hun ble gravid hun selv uten slanking, så håp er det Lykke til igjen
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 hei, hei, jeg er også akkurat fyllt 35 (for to måneder siden) og vi har en sønn på 13,5! Vi har ikke prøvd før nå. Sluttet på pillen i mai og det kan virke som om jeg kommer til å slite litt med syklustrøbbel fremover... Grrrr... (Har skrevet litt om det i en annen tråd her.) Har ikke lest så mye om PCO, men jeg har da lest at det er en del som er blitt gravid, selv om de har hatt det. Så det er håp! Jeg skjønner deg når du sier du føler tiden løper fra deg ja. Slik føler jeg det også. Er livredd for at syklustrøbbelet skal gjøre at jeg ikke blir gravid, men det er jo ikke så mye å gjøre med det... Haha, jo en ting, HEKKE som bare det! :-D Lykke til! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå