Twintipp og himmelblå Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Gleder meg til første jul i huset:o) Til å pynte med stooort tre med masse fin pynt. Til å lage juleforberedelser med ungene, til å bake med svigermor, til å lage ribbe, høre på julemusikk, pynte grantreet i hagen med fiine lys,og ikke minst pynte et helt hus til jul og kose meg med familien:o)) Flere?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Jaaaaaaaa!! Elsker jul, selv om jeg har blitt litt miljøskadet etter å ha jobbet i gavebutikk i alle år (jepp - syns også sesongen begynner for tidlig). Luktene, stemningen, kosen og pynten - elsker det! Og jo større snuppa blir, jo gøyere er det når hun er involvert.
Heaven har født::) Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Jeg gleder meg veldig jeg også. Bare redd jeg går på overtid,har termin den 20. Men må si jeg håper jeg føder litt tidligere. Blir nok tidlige juleforberedelser her i år, for å være på den sikre siden:)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Gleder meg ALLTID til jul jeg:-) Men litt ekstra i år, siden vi har bygd nytt hus og jeg har lovet eldstejenta ett STORT juletre, for det har vi ikke hatt plass til før.
SuperGlad Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Gleder meg helt sykt mye!!!!!!!!!!! Jeg og barna skal nordover til familien min til jul, å lillejulaften skal jeg ordne sti ut til lekestua, med masse snølykter på sidene, så barna får sette ut grøt til nissen utenfor lekestua :-) Drømmer meg ofte bort å tenker på hvordan jeg skal pynte til jula også :-)
Gjest Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Tenker ikke på annet om dagen hehe har sittet å trålet nettbutikker etter julepynt, men har ikke funnet noe enda.. Ble overlykkelig i går da jeg så at zanz.no hadde lagt ut noen smakebiter allerede da. Jeg har allerede funnet ut hvor juletreet skal stå, hvordan jeg skal pynte det, hva jeg skal pynte kjøkkenvinduene med, hvor juletreet til snuppa skal stå osv. Jeg er sinnsyk rett og slett men jeg ELSKER jul, ingenting som er så koselig som jula..
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2008 He he, du er like ille som meg:-)) Jeg vil ha sånne store kranser jeg, i grønt, men finner det ikke:-( Jeg har illustrert for sambo hvor juletreet skal stå, hvor stort det skal være, hvordan pynten skal være o.l. Skal ha et lite tre oppe også)) Hva skal du ha i kjøkkenvinduene da?? tjihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå