Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 jeg kommer aldri til å få mitt eget. jeg var i banken de jeg er kunde i dag og ville høre hv mulighetene mine var på boligmarkedet. 900 000, altså 2,8 - 3 ganger lønna brutto. hadde egentlig ikke forventet noe men alikevel ble jeg litt lei meg kjenner jeg... for jeg skulle gjerne hatt 1,3..... vet det, vet det man skal betjene det også.....men jeg vet at jeg hadde klart det... venninna mi som jeg jobber sammen med har fått 1,4 i lån og hun har lånt 4,5 ganger brutto. men hun har ikke barn og ta seg av da.... jaja, blir leie på meg ser deet ut som... æsj om ikke jeg gjør som hu bankdama sa og gir eks sambo inn med advokat. hun gjorde et overslag og sa jg ville sitte igjen med 4-500 000 fra han hvis jeg gikk til sak... bidratt i felleskap, sambo i 3,5 år og felles barn... men det er ikke bare det heller da
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Du kan forsøke å søke om kommunalt startlån:)
du og jeg og vi to Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Du har ikke noen som kan kausjonere for deg? Jeg betjente et lån på 1 mill med samme inntekt som deg. Gikk helt fint. Og hvis du får et fleksilån kan du gjøre nedbetalingen litt fleksibel, altså hvis det skulle være litt knapt en måned kan du betale bare renter den måneden.
Gjest marie-s Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Jeg vet akkurat hva du mener, jeg var der for 14 dager sider, kan nok ikke si at situasjonen er noe bedre, så nå er det ut på leiemarkedet igjen. Jeg håper til neste år at lønnen øker nok og at jeg kan bevise for banken at jeg fortjener en sjanse for jeg vet jeg kan klare det. Men har du søkt i flere banker eller kun denne ene? Om ikke annet så fikk jeg forskjellige tilbud fra ulike banker så det kan lønne seg å sende inn flere søknader f.eks. på nett, du må ikke være trofast mot banken din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå