Gå til innhold

hah ler meg i hjel av han hellstrøm..det nye programmet på tv3

Anbefalte innlegg

Skrevet

en liten kopi av ramsay`s kitchen nightmares kanskje?? hoho..han ser jo bare latterlig ut..prøver å etterligne Ramsay..kaster knivene i introen osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

" nei du kan ikke hjelpe meg med noen verdens ting"

leeerrrr

Skrevet

Ja snakk om blek kopi. Han virker som den goe snille bestefartypen. Blir litt påtatt for meg ja :)

Skrevet

Ingen slår Ramsey.. hehe... Blir nesten litt flau av han Hellstrøm jeg..

Skrevet

Si meg,ble ikke restauranten han jobber på steng en periode pga hygiene eller no???

Og så har de jo mista en av to stjerner i michelin-guiden... Godt jobba!

Skrevet

Du blir ikke flau dersom du smaker maten hans iallefall;)

Skrevet

Maten er nok god den, men han passer ikke som "Ramsey" iallefall (utfra det jeg har sett i reklamen)...

Skrevet

Nei, nei, men nå er det ikke rosenrødt på norske mesterkjøkken ala Bagatelle etc. heller, restaurantbransjen har jo t.o.m. fått tyn for å ha skremt livskiten ut av kokkelærlinger. Så tatt rett ut av det blå/Gordon Ramsey er det vel ikke.

Skrevet

Aldri hørt om typen engang jeg..ikke at jeg har så god kjennskap til restaurantindustrien heller da men..hehe Ramsay er jo best :) ganske kjekk også..:sikle* haha

Skrevet

He-he, kan vel ikke akkurat skryte av å ha fast bord på Bagatelle jeg heller;0.

Veldig mange damer som liker Ramsay altså., ikke min type (selv om han mer enn gjerne kan lage mat til meg), men er jo enig i at sexappealen er en smule større enn hos Hellstrøm da:0

Skrevet

Han er jo kjent for å være en ganske tøff/vanskelig sjef ala Ramsey. Tror det kan bli bra, jeg. Selv om ingen kan måle seg med Chef Ramsey da:

Skrevet

mmmm i must agree ladies ;o)

Skrevet

når begynner det programmet...

Skrevet

Han har jo fått læra si i utlandet er og er derfor oppdratt til det brutale kjøkken. Ser ikke det rare med at han har den rollen i det heletatt. Lærlinger blir slått med stekepanner i Norge, pisket til uendelige vakter (kommer først kl 0600 og går hjem sist 0100 på det værste) og de på golvet blir brølt til og herset med. Og så lurer en på hvorfor den norske gjennomsnittskokken kun holder ut i 4,5 år før h*n skifter bransje?

Og helstrøm er vel på et av de kjøkkenene med verst rykte.

Skrevet

hvem vet ikke hvem hellstrøm er... !spiser dere aldri på fine restauranter? han lager nydelig mat og har spennende kokke og vin kurs med mange i næringslivet. han er virkelig en flott fyr, har troen på han, han vet i hvertfall hva han driver med. men reklamene er lattis det skal jeg innrømme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...