Safir Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 ...kommer jeg meg enklest fra Oslo S og til høyskolen som ligger i Pilestredet? Er det enkelst å gå, eller går det kanskje en trikk dit...?
aya75 Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Jepp. ta trikk 17 el 18 mot riksospitalet. gå av på Høyskolesenteret eller Dalsbergstien alt ettersom hvor på høyskolen du skal...
Musemor med tre søte små Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Trikk 17 mot Rikshospetalet
Safir Skrevet 28. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2008 Takk for svar. Og trikk 17 eller 18 kan jeg hoppe på utenfor Oslo S? Med kartet i hånda kommer jeg vel til å ta bena fatt så slipper jeg å bekymre meg for å finne riktig trikk og komme meg av på rett sted...
du og jeg og vi to Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Nr. 18 går rett utenfor Oslo S, du går bare mot Oslo city hvis du vet hvor det er (det finner du uansett, du går bare til høyre) så kommer du til å krysse trikkeskinnene. Stoppet du skal av på heter Høgskolesentret, og da ser du høgskolen på høyre side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå