Gå til innhold

Lurer på litt av hvert.....


surremus

Anbefalte innlegg

Lurer bare på om det er andre som opplever bobling i magen? Jeg kjenner det når jeg legger meg om kvelden og spesielt når jeg ligger på den ene siden. Da bobler det som bare det i siden/sidene på magen og det kjennes ut som om det er super mye aktivitet der inne...

Også lurer jeg litt på hvordan andre som har/har hatt svangerskapsforgiftning opplevde dette... Med et høyt undertrykk, ødemer i kroppen og spor av eggehvite i urinen ble jeg sendt inn på SiV til kontroll. Da jeg kom inn dit to dager etterpå (etter å ha ligget dønn i ro), så var undertrykket mitt gått noe ned og eggehviten var borte. Fire dager senere var jeg hos legen min, da var det litt eggehvite der igjen og undertrykket hadde ikke regulert seg (var fortsatt på 95). Man blir jo redd for å være for mye i aktivitet, redd for at trykket skal gå opp igjen! Nå går jeg til ukentlige kontroller og skal til jordmor igjen til uken, og tror jeg skal høre litt mer med henne...

Men det var en skremmende opplevelsen (den fysiske formen var jo helt ødelagt) og vil IKKE oppleve det igen :(

NÅ tar jeg hver dag som den kommer, er blitt utrolig god til å høre på kroppen, og er 100 % sykemeldt frem til jeg går ut i permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

usj da, godt at du er til jevnlige kontroller.

dette med bobling tror jeg er helt normalt, her bobles det og knekkes det iallefall hele tiden - men så føles det som om jeg har en liten alian i magen, man ser klar og tydelig en liten fot nå og da.

Skjønner godt at du er litt redd og engstelig, men så lenge de følger deg opp så bra som de gjør, er det nok ingen fare.

Følg magefølelsen din, uansett - føler du at noe er galt, tar du en tlf og spør.

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...