Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Noen med erfaringer? Til ei på halvannet år, i bhg.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 sinnsykt bra. Kjøper ikke annet. trenger ikke gummistøvler i slapsevær når man har så gode sko. og de holder varmen godt i kulde
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Gode de, men jeg syns passformen er bedre på ecco goretex-sko, de er liksom mindre klumpete i fasongen.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Klumpete? Du tuller vel. Viking gore-tex sko er da ikke klumpete. Jeg syns de er mye bedre enn Ecco sine for jenta mi ble kald på bena i de men ikke i Viking skoene.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 JO, klumpete helt bokstavelig selvfølgelig. Mer som en stor stor fotvorte.
Gjest Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Jeg synes de suger. Big time! Har prøvd tre ulike modeller og blit like skuffet hver gang. De er for løse rundt leggen selv om man strammer borrelåsen godt og tar dermed inn vann så snart ungen vasser i dammen og så bruker de år og dag på å tørke igjen. Har prøvd ut 4 uliek ecco par og noen elefanten da de var, og forskjellen er rett og slett enorm. Ungene kan vasse i dammer i timesvis uten å bli så mye som fuktig på bena.
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Min datter på 8 har hatt 5 sett med viking- er storfornøyd! alltid tørr og varm!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 jeg kjøpte ecco gortex til sønnen min på 2 i dag. De koster 649 kr, viking 499 tror jeg. Så litt dyrere men ecco er best og de er kjempelette for de små å springe rundt i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå