Gå til innhold

klær til han

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er jo faktisk en del og velge i til brudgommen også.

jeg vurderer smoking for den kan han jo faktisk få brukt seinere også.

hvilken prisklasse snakker vi da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte smoking på House of Singles i Oslo til 3000 kr, smokingskjorte og sløyfe inkludert. Veldig god kvalitet og mye for pengene! www.houseofsingles.no, de har bilde av den på forsiden.

Skrevet

Du bør regne ca 5000,-. I tillegg til selve smokingen kommer evt sko, skjorte, ullstrømper, sløyfe, mansjettknapper. Fordelen med smoking er at man kan sette den sammen slik at den blir ganske personlig ettersom det er så mye ulikt å velge i av typer skjorter, sløyfer, vester og sko. En fin velsittende smoking er nydelig syns jeg!

Skrevet

Akkurat det med klærne vil jeg at han skal velge selv, med bare litt veiledning fra meg i fht farger osv. Han selv synes sjakett er fint, og det passer forøvrig til kjolen min også. Jeg tror han kommer til å kle alt, bortsett fra at jeg synes det er litt for stivt med kjole og hvitt. Vi har sittet i fellesskap å sett på andre typer dresser også, som f.eks. frockcoat (lang dressjakke) og vest og kalvekryss under. Men disse som vi har sett på koster gjerne fra 5000 kr og oppover. Det synes vi er litt dyrt. Så vi tror det kommer til å bli leie av sjakett som ligger på 2500 kr. Vi kommer forøvrig til å vente med å ta en avgjørelse til etter jul når vi ser hva som kommer på salg i januar. Er jo ofte en drøss med dresser som kommer på salg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...