Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 jeg skal gifte meg i juni 09. når er det da på tide og bestille time til kjoleprøving ?
*Rutletutt* Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Det kan du jo gjøre når som helst nå;o) Men husk på at noen kjoler kan ha opptil 6 mnd bestillingstid, så være ute i god nok tid i tilfelle;o)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Du bør nok begynne å tenke på det nå ja. Hvis jeg skulle bestilt kjolen min som jeg prøvde i salong kunne det tatt 8-9 mnd fikk jeg beskjed om. Altså, ingen tid å miste! Jeg fikk gudskjelov tak i den brukt på finn.no.
Nenya^juni2010 Skrevet 29. august 2008 #4 Skrevet 29. august 2008 Jeg skal gifte meg i juli 09, og har begynte å kikke etter drømmekjolen. Skal på prøvetime i oktober når vi er på ferie hos mamma.. Gleder meg! Kjekt å ha god tid på seg da:)
Sivalur Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Oisann... så tidlig ute dere er. Jeg var og prøvde kjole 21. juni og kjøpte den 28. juni, skal gifte meg nå i oktober... men kanskje jeg var heldig at jeg fant en nydelig kjole på den salongen jeg var på. Tror det er greit å ikke lete så alt for lenge også, så ender man opp med 10 kjoler som er nydelige og klarer ikke å bestemme seg. Eller man tør aldri bestemme seg for det kan jo hende at den neste butikken har en kjole som er ENDA finere!!
*Rutletutt* Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Ja, var litt sånn jeg hadde det - prøvde for mye rett og slett...klarte ikke bestemme meg - men så fant jeg en av favorittene på finn til halv pris - så da var valget enkelt:o) Er vel også sånn at de som har en strl som enten er mindre eller større enn "gjennomsnittet" (de strl de stort sett har i brudesalongene) bør være tidligere ute, da de sikkert må bestille inn kjolen i rett strl. Jeg fant vel egentlig bare en kjole i min strl....alle andre svømte jeg i;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå