Gå til innhold

60 min makeover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på dette programmet nå og ærlig talt så skjønner jeg ikke hvorfor cluet er at det skal gjøres på 60 min. Er det ikke bedre at det blir gjort skikkelig? Hastverk er lastverk sies det. Hadde vært spennende å få inspisere krinker og kroker for å se om de virkelig klarer å gjøre det skikkelig eller om det bare ser OK ut på TV. Og tenk for er tress det er for teamet... Phuuu :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du virkelig det er gjort på 60 minutter da? Det tror ikke jeg .. maling må jo tørke, samme med lim på tepper før dem tar inn møbler osv osv. Det er HELT dønn umulig å gjøre alt det de gjør på kun 60 minutt uansett hvor mange de er.. dessuten er det jo gjort mye forarbeid som gardiner, planlegging osv osv. Så ja.. de har klart å gjøre underholdning av det med fløyten og 5-4-3-2-1 FERDIG ;-) Men jeg tror nok de har brukt lengre tid!

Skrevet

Men da må de jo få alle de er hjemme hos de å lyge. De sier alle; jeg er sjokkert over hva de har fått til på 60 min. Men enig med deg, det skal jo tørkes og sette seg før man henger opp til på veggene/ pynter etc. Det er kun en gang jeg har sett at de kom med tre lister å sa at disse rakk vi ikke å sette på før tiden var ute så det må du gjøre selv... Hmm nei det er nok fusk her ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...