Gå til innhold

Var babyen fin Karomamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har jo snust inn lille nye prinsen i familien:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAA, han var fantastisk og helt perfekt!! Skriver mer senere, fikk akkurat en sånn lytte-og-sette-av-litt-tid-telefonsamtale :)

Skrevet

Ferdig i tlf, men nå er det jo ingen her :)

Jeg har tilogmed vært på Krangle en tur, he he...

Well well, får logge av og se på Criminal Minds i stedet. Ha en fin kveld og natt!!

Skrevet

Sukk... så herlig!! Ingenting lukter bedre enn nyfødte småsaker! Til og med med bleia full...hehe..

Skrevet

Har helt glemt å fortelle om den nye prinsen, jo :)

Han er bare nydelig og selvfølgelig helt perfekt!! Veide 4,1 kg og var 53 cm da han ble født, stor og fin. Han er en vakker liten gutt med pene trekk (selvfølgelig) og de unge foreldrene er kjempestolte. Litt slitne, etter bare to dager på sykehuset og en lillemann som helst vil sove på dagen og puppe om natta :)

Karosnuppa var kjempestolt og overrakte presang med en alvorlig mine. Han sov da hun fikk holde ham på fanget, hylte da jeg tok ham og våknet og smilte da min kjære hadde ham :)

Farmora er kjempekry og var takknemlig for å kunne overnatte hos oss slik at hun fikk besøke dem to dager på rad før hun skulle reise hjem til Sørlandet. Vi hadde en koselig kveld her etterpå, med god middag og litt vin i glassene. På en onsdag (huff)!

Den nye verdensborgeren skal hete August :)

Og jeg skal hilse til Snulder og si at alle er mektig imponert over det flotte kortet! Tusen takk igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...