SuperGlad Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Noen som har en oppskrift på hjemmelagd dressing?
Gjest Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Hva slags dressing tenkte du på? Hva skal du bruke den til?
SuperGlad Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 gikk så lang tid at jeg bare prøvde meg frem Spiser nå salat med dressing laget av rømme, ketschup,sitronsaft, salt, pepper og hvitløk :-) ble faktisk godt!
Gjest Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Bruker mest vinaigrette dressinger jeg da og da er basisen: 3 ss olje 2 ss eddik/sitron 1 ts sukker litt salt og pepper Varierer med f.eks. 1 ts sennep eller 1 ts sweet chillisaus + ulike krydder. Varerier eddik mellom hvitvin/rødvin/balsamico evt en kombinasjon. Når det gjelder hvite dressinger bruker jeg en base med 50/50 majones og rømme/yoghurt/kesam og litt sennep. Oppi denne kan det varieres med hvitløk, sitron, gressløk, dill, syltet agurk.... alt etter hva det skal brukes til. Nå ble jeg sulten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå