babyblomsten Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jobber i barnehage og holder på å lage månedsplan for september, men er helt fjern i dag.. Mangler tema og et par måneds sanger som går inn i tema(?) Noen aktiviteter.. 4 aktiviteter.. Noen som kan myldre litt med meg??? klæm
Lille Rosin Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Kan jo foreslå prosjektet "Meg selv" som barnehagen til frøkna mi har på planen den kommende måneden: Sanger: Hode-skulder-kne-og-tå, Du har to øyne, sanger hvor barnas navn kan puttes inn. Aktiviteter: *Lage bok om seg selv. Barna skal ha med bilder av foreldre, søsken, besteforeldre, husdyr, kosedyr....osv. som de er opptatt av. *Lage vennskapstre - alle tegner/maler hendene sine og dette blir til blader på treet. *"Tegne seg selv" - dvs bli tegnet rundt når man ligger på gulvet på et stort ark.
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Hvis du skal ha "meg selv" går det også an å bruke en lampe eller overhead for å lage skygge av barnet på veggen. Også kan en voksen tegne rundt skyggen. Det blir ganske tøft på svart papp! LYKKE TIL! Ellers kan de lære etternavn, fødselsdato, adresse.
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Ville bare si GLAD IDEG babyblomsten!!! (du vet hvem jeg er!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå