prekæs Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Hvis man ikke vil avbilde seg naken i ett ukeblad, mener jeg? Og noen andre har fått tilbud om å stille opp? Det er faktisk det dummeste jeg har hørt.
prekæs Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 Å ja. Den havnet her. Burde vel egentlig vært på anonym:)
Kjukka Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Lenge leve janteloven... "Hvis ikke jeg er fin nok, så er jammen meg ikke du heller fin nok, så da sier vi bare at du er billig!"
prekæs Skrevet 28. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2008 Det er jo ikke akkurat det det går på. Kjenner opptil flere som Vi menn garantert hadde siklet etter å få i bladet sitt, men har vett nok til å la være. Dvs. Her handler det definitivt ikke om å være fin nok, men smart nok.
Tøysetipp Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Jeg har ikke lest innlegget dette var myntet på, men jeg er enig med deg prekæs. Jeg kan ikke begripe at noen vil la seg avbilde halvnaken i erotiske positurer til allemanns skue. Da har man et stort markeringsbehov, mener jeg.
guroa Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Det er det dummeste jeg har hørt at man da skulle være misunnelig. Jeg har fått tilbudet og det er ikke mange kr heller. Men aldri i verden om jeg hadde synes det var ok at kompisene til mine søsken og pappa f.eks så meg glise fra bladhyllene. Har heldigvis ikke det eksponeringsbehovet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå