Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor selger de fine men ikke for dyre stay ups?

Jeg skal i bryllup lørdag og jeg tenkte jeg måtte se litt ekstra ut for sambo så han kanskje finner frem ringen til meg! *ler* ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker veldig godt de fra H&M.

Skrevet

da foreslår jeg nylonstrømer og hofteholder, og ikke nasty stay ups! ick. ellers er de på hm helt grei kvalitet om du vil ha plastikken på låra!

Skrevet

Cubus,de på H&M har en tedens til å gli ned..Og jeg har alltid med meg ekstra strømper..Eller som nevnt,bruke hofteholdere og strømper,men min erfaring der,er at det er vanskelig å finne strømper uten gummi.

Skrevet

Skal egentlig være enig med deg (S)TinkerBelle <3 at det er jo mye finere.

Problemet er bare at kjolen er meget tilsittende og jeg vil ikke alt skal vise i et bryllup ;o) *hehe*

Skrevet

Jeg har mange kjoler som er sikkelig ettersittende og tjaaa, av og til synes kanskje undertøyet igjennom men det bryr jeg meg døyten om. hehe.

Husk å ikke smøre deg med lotion der stay ups'en skal sitte da, for da sklir de iallefall rett ned.

Forøvrig så har de flotte ekte nylonstrømper på agent provocature. :D

Skrevet

Tips ang HM sine: Kjøp de med BRED kant, ikke de smaleste. Ellers kan det være lurt å spraye med hårspray(!) rundt lårene der gummien kommer. Ja litt klissete, men da glir de ikke ned! Ellers er de STORE i størrelsen, så gå heller ned. Jeg kjøper M og er høy med lange ben.

Skrevet

Takk for tipset, men jeg må ha noen jeg kan få tak i i en butikk siden bryllupet er nå lørdag.

Er ikke så nøyen på det med om det synes til vanlig jeg heller, men jeg tenkte liksom at et bryllup ble litt for ille om jeg flasha hofteholderen min til alle, selv om jeg har kjole utenpå ;o)

Skrevet

hm, vettu min synes ikke altså.. må isåfall bare være de "knottene" som holder strømpene fast. hehe.

jamen agent provocature har da butikker. hehe. iallefall i oslo. ;p

Skrevet

Hehe, nå må du slutte å skryte av alle de fine butikkene dere har i oslo som vi andre må se langt etter ;o)

Pokker altså, jeg må vel beinfly rundt på butikker i morgen etter noen fine. *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...