Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Det finnes helt sikkert, men har du vurdert å få sydd deg en bunad og leie brudeutstyr inntil i stedet? En bunad blir jo sydd etter mål, og du har den resten av livet! Bare et tips da...men du vil vel kanskje være hvit brud :-)
Galskapens overhode Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Er flere steder som syr på bestilling jkdress.com er et alternativ drommekjoler.com et annet hvis du foretrekker å forholde deg til leverandør i norge..
Galskapens overhode Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 og her en en p åfinn.no http://www.finn.no/finn/store/object?finnkode=13499272&sid=xz5cbavza0f528179&pos=null&tot=null
såpebobledama Skrevet 28. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2008 syns bunad er dritstygt,og det lukter av bonde for meg. Har bare negative tanker om bunad,så nei.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 http://www.leannaselskapskjoler.no/index.php/cPath/89 Her er 56 og 58. Flere kjoler.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 hei mange nydelige kjoler på sheshopping.com i denne størrelsen:)til en veeeldig rimelig pris. jeg har selv kjøpt kjole der,kjøpte 2 stk.for å være sikker og fpr at det ble så rimelig.
såpebobledama Skrevet 1. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. september 2008 jeg synes bunad er utrolig stygt. og i og med at det er JEG som skal finne en kjole..så er det det som teller.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 jaja, for all del, jeg sa bare min mening jeg :-) jeg er stor selv og kan ikke helt se for meg meg selv i hvit brudekjole, kommer bare til å se enda mer enorm ut.
SaDa Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 Jeg hadde denne: http://madonna.pl/en/atelierdiagonal.php?s=10.805 Giftet meg i helgen og fikk masse skryt av kjolen. Jeg bruker str 50 til vanlig, Trur de kan få tak i større oxo. Nå må jeg bare få renset den og lagt ut for salg
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #13 Skrevet 3. september 2008 Marielle23: Det må da gå ann å svare litt hyggeligere når folk prøver å hjelpe deg? Folk som har skrevet tilbake til deg her prøver jo faktisk bare å komme med forslag, om du liker bunad eller ei, det er faktisk lov å si takk for hjelpen med et smil!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #14 Skrevet 3. september 2008 Helt enig!!! Men angrep er det beste forsvar er det noe som heter.. selv om det ikke er å anbefale..
såpebobledama Skrevet 3. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 3. september 2008 Greit å være tøff i trynet og så klikka på "anonym". Jeg spør tross alt etter en brudekjole,ikke en bunad. Og når jeg sier at JEG,som er på leit etter nevnte brudekjole,IKKE liker bunad,hva pokker bryr det meg om magda i telemark liker det? Nada! Jeg leter etter brudekjole - ikke bunad! Og hvis dere skal klage på at jeg svarer at jeg ikke liker bunad, så er det jo bare patetisk å svare anonymt.
art Skrevet 4. september 2008 #17 Skrevet 4. september 2008 Marielle23: Oi oi oi, det går vel an å svare som et voksent menneske! Dette her er jo bryllupsdebattforum, som skal være fest og moro og positivt ladet, ta ut den hissige tonen på kranglesiden i steden!! Dersom det eksisterer en sånn side...... Kjedelig om bryllupsdebatten skal bli en gneldreside.... )
såpebobledama Skrevet 5. september 2008 Forfatter #18 Skrevet 5. september 2008 Vel, hvis man ikke kan si meninga si,kan man knapt kalle det en debatt,kan man vel.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2008 #19 Skrevet 5. september 2008 Dansk side her: http://www.abc-brudekjoler.dk/1/2263/550/ med store kjoler...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #20 Skrevet 6. september 2008 Marielle23(12???): Klart du kan si meninga di, men du trenger ikke oppføre deg som en 12-åring for det? Du må ikke svare surt og nebbete når folk prøver å være hyggelig mot deg.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #21 Skrevet 6. september 2008 Oi,lukter birdezilla lang vei dette her,hehe Syns du svarte litt kvast frøken,men det er nå så Trounns drømmekjoler kan vel kanskje være en mulighet for deg,selv om jeg ikke unner henne en kunde som deg,hehe.
såpebobledama Skrevet 6. september 2008 Forfatter #22 Skrevet 6. september 2008 Torunn eller Trounn? Fant ingen med trounn. Takk for det,liksom. jeg må få lov til å hate bunader. Og hvor tolvåring er det ikke å svare surt og nebbete,og ikke tørre å stå for det? Jaujau. Selvinnsikt er en fin bil,damer.
såpebobledama Skrevet 6. september 2008 Forfatter #23 Skrevet 6. september 2008 Der var det mye fint! Takktakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå