Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Har en super oppskrift på brownie-muffins,men har lyst på ei browniekake,så lurer på om jeg kan bruke akkurat samme deigen i ei kakeform? Noen som har prøvd? Er det mye forskjell på steketid og temperatur da? skal ha gjester,så derfor hadde jeg ikke så lyst å eksperimentere med ny oppskrift,eller teste ut muffins i kakeform,ifall det ikke blir bra. Anyone?
Gjest Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Jeg lagde blåbærmuffinskake istdenfor muffins, brukte da bare en sånn pose man fyller på vann med. Kaken ble i alle fall veldig god, bedre enn muffinsene faktisk. Måtte steke den litt lengre ja, bare sjekket den med stikkepinne med jevne mellomrom.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Hmmm,da tester jeg bare. Evt. får jeg bare bake enda ei ladning om det går skeis! Takk for svar:-)
blirjegsnartmamma Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Den må steke lenger, og når jeg lager blåbær muffins - kake, kan den få en litt merkelig konsistens.. Litt fuktig liksom. Men funker stort sett alltid, og smaker godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå