Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Tok 4 i går, og glemte å ta i morges. I går hadde jeg masse kynnere. Men fra til nå i dag fra jeg sto opp har jeg ikke hatt noen. Tok 2 i 4 tiden, og nå har jeg kynnere igjen! Så de er nok helt sikkert med på å styrke livmoren!!=) Det er jo litt greit å vite at de virker da..
Reiki 73 Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Jepp de virker :-) samme reaksjon hos meg, kjempefornøyd m å kjenne at magen jobber.
har blitt bleieskifter igjen Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Hei dere to. Hva heter disse kapslene ( heter det bare bringebærkapsler) og hvor har dere kjøpt disse. Når skal man egentlig begynne å ta disse? Mange spørsmål men er litt nysgjerrig og har tenkt på dette selv men helt uvitende
82glad Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Hiver meg på denne jeg også!! Har tatt bringebærbladkapsler i 1 uke nå, og har i løpet av denne tiden fått flere kynnere og murring i nedre del av magen. Stikker litt oppi "hufsa" også Regner med det er modning på gang!! Fikk beskjed om at man ikke skulle begynne på kapslene før 3 uker før termin, men har hørt andre si at det er greit å ta de 3 mnd før termin. Jeg begynte i uke 35+0.. og tar 3 om morgen og 3 om kvelden!!!! Lykke til!!!
82glad Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Fåes i helsekost-butikker og heter bringebærBLADkapsler.
fru lykkelig Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Jeg startet også i uke 35 med 3 om morgenen og 3 om kvelden, men etter to dager måtte jeg trappe ned. Så vonde kynnere at jeg blei satt helt ut. Klarte jo ingenting for måtte står å puste og pese hele tiden og skikkelig verking i ryggen så det var best å ligge hele tiden. Er ikke så farlig når man starter med dem, var også bra å ta de etter svangerskapet for å få livmoren til å trekke seg raskere sammen. Kan også ta de utenom svangerskap ved menssmerter. Les mer på solaray.no
*tornerose* Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Hiver meg på jeg også & håper at jeg får samme effekt som dere beskriver :-) Er i uke 33 nå og begynte på dem i dag. Hun på helsekost sa en kunne starte på dem i 7 mnd. til 1 mnd etter fødsel :-) Blir spennende å se om dette er så bra som en hører og leser om :-)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 29. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2008 Er jo utrolig rart da... Merkelig at de pillene der kan hjelpe en livmor så mye...Jordmoren min anbefalte meg ikke å ta de, hun er litt redd for sånne ting, og er redd fødselen skal starte før tiden... Men jeg tar de likevel da......Har ikke hørt om noen som har fått samme beskjed som meg..De fleste jordmødre anbefaler de jo! Tar 2 om morgen og 2 om ettermiddagen jeg da...Kan ikke ta de om kvelden, for da har jeg kynnere hele natten..Ikke det at jeg får sove likevel da men=P hehe. Litt greit å vite at livmoren jobber og forbereder seg=)
To gutter + spire Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 kapslene kan IKKE starte fødselen ! (se fakta om bringebærkapsler)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 30. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2008 Jeg vet mamma til marius=) Men jordmoren min liker ikke naturmedisin i det hele tatt sa hun. KUN legemidler.. Så jeg tar de uansett.. Men er det bare jeg som blir litt rar i magen av de? Da tenker jeg på bortsett fra kynnere da=P Men jeg går også på jerntabletter som er ganske sterke da, så vet liksom ikke om det er kapslene eller jernet som gjør at jeg er litt rar i magen for tiden..En god blanding sikkert..
To gutter + spire Skrevet 30. august 2008 #11 Skrevet 30. august 2008 ååja ! Jeg har tatt de siden uke 29 - og ikke blitt rar i magen . Alle sier så mye forskjellig om disse kapslene hehe Kanskje det er jernet som gjør at du blir rar i magen? Men det er jo vanlig å få litt fordøyelsesbesvær mot slutten av sv.sk siden babyen klemmer sammen alt ! Hvor langt er du på veg Venterjente ?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 30. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. august 2008 Begynner på uke 35 i morgen, er altså 34+6. =) 38 dager igjen=P hehe. Ja, er mange som sier mye rart om de kapslene..Til og med hun i helsekosten skremte jo livet av meg da jeg ville kjøpe de..Da var det 8 uker igjen til termin, så jeg har egentli ikke tort å ta de hver dag=P Men har begynt med det nå da. Er jo ikke lenge igjen nå=) Enn du??
nille_1 Skrevet 30. august 2008 #13 Skrevet 30. august 2008 Jeg begynte på de kapslene for ca 1 mnd sia, da var jeg i 8 mnd. i dag er det 5 daga igjen til termin.. jeg kjøpte en boks på helsekost,oppi den var det 100 kapsler, jeg svelgte 2 på morran, 2 på formiddagen og 2 til kvelds... jeg har kjent bittelitt nedpress. men nu har jeg spist opp de 100 kapslene og må kanskje kjøpe en boks til sia det er bra og spise også 1 mnd etter fødsel. og de aller fleste skryt av bringbærkapslene.
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 30. august 2008 #14 Skrevet 30. august 2008 tar dere det for at fødselen skal begynne eller blir det lettere og bedre fødsel eller?er vel ikke noefor meg.har født de andre 3 uker før tiden,så jeg tror livmora jobber kjempebra selv da og fødsel på en time og 5minutt fra jeg kjente litt til hun var ute:)
To gutter + spire Skrevet 30. august 2008 #15 Skrevet 30. august 2008 De er for å styrke livmoren . Kan hjelpe noen ved at fødselen blir lettere og at livmoren trekker seg fortere sammen etter fødselen . Hvis du søker på fakta om bringebærkapsler på forumet her finner du sikkert en tråd der det står alt du trenger å vite !
InaM25 Skrevet 30. august 2008 #16 Skrevet 30. august 2008 Man kan også drikke bringebærblad te som har samme effekt som kapsler. Kjøper også dette på helsekost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå