Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Kan noen forklare meg dette med NAV-søknad? Jeg klarer ikke fylle ut skjemaet selv så da kunne jeg tenke meg å snakke med noen der for å forsikre meg om at jeg gjør det riktig. Møter man bare opp der da, eller ringer man og avtaler time? Hvilket tlf nr og adresse gjelder i Oslo da?(bor på grønland) Er jo 100 forskjellige å finne på nettet! Hva tar man med seg eller sender inn sammen med skjemaet? Er det noe viktig jeg må vite før jeg tar kontakt med dem? Har fått inntrykk av at det er lurt å gjøre dette 100% etter boken så prosessen ikke tar lenger tid enn nødvendig....
Trulte troll Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Tast inn postnummeret ditt, så finner du hvilket kontor du tilhører: http://www.nav.no/page?id=1073743084
Engelise Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Nettopp vært gjennom dette marerittet selv. Jeg møtte opp på mitt NAV kontor i håp om å få litt hjelp til å fylle ut søknaden. Ble ikke noe klokere av det ihvertfall! Fikk med meg søknaden hjem med beskjed om å fylle ut å sende til dem. Det som kan være lurt er at du prøver å fylle ut det du får til på forhånd også tar du evt med deg søknaden dit når den er ferdig for å få det sjekke. Evt finne ut hva du ikke får til å fylle ut selv så kan de hjelpe deg spesifikt med det.. Det man må sende inn sammen med skjema er lønnslipper og attest fra jm eller lege på når termindato er. Er litt usikker på om det med lønnslipper gjelder bare hvis du har flere arbeidsgivere? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå