tesseliten Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jeg er 36+3 og jeg er konstant trøtt om dagen, jeg våkner opp, spiser og kanskje dusjer, og når jeg kommer ut er jeg helt utslitt så jeg sovner på sofan:/ våkner til igjen går ut med hunden vår og kommer inn og blir like trøtt.. flere eller?? Så blir NOEN timer søvn her, men om natta så er man jo oppe sånn 20 ganger å tisser så kan jo være derfor jeg aldri blir uthvilt.. skal bli godt når hun kommer ut, da har man jo virkelig grunn til å stå opp:)
Reiki 73 Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Har det akurat som deg, sover i hytt og pine hehe trøtt hele tiden ,spes etter frokosten. har 17 dg til ul termin
tesseliten Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 jaa jeg vet, det er spess etter frokost, da er det super godt å rigge seg til skikkelig, sover såå godt da:) hehe..
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Har fått det eg også nå...kjempe trøtt og småkvalm! Huff skikkelig pyton, men tror kanskje det var det som skulle til...begynner å føle meg rimelig klar for å gå i fødsel:p Var litt redd eg ikke skulle komme dit denne gangen, siden eg har hatt så lite plager, men nå kjenner eg at eg gleder meg til å bli ferdig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå