Gå til innhold

Supersmukk-jentene mine!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå, dere er så fraværende om dagen altså! Kom igjen da, eller har dere alle blitt så supersmukke at dere ikke trenger klubben lenger?!

 

Frokost: et halv egg og litt salami

lunch: omelett med salamiost og spekeskinke

middag: wok med kylling og grønnsaker

 

I morgen veier jeg meg for å se skaden etter ferien. hihi.

 

 

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Helluen! Im in vettu... men jeg er jo en gammel traver *knegg*

 

Frokost: 2 skiver med salami

Lunsj: samme som frokost (vært på skolen)

Middag: en halv paprika med kjøttdeig (stekt i ovn)

Snæcks: Nøtter

 

Jeg tror skaden min er begrensa snart... håper jeg... Skal boikotte vekta i noen uker fremover... (Haha, som om..)

Skrevet

Haha, jeg har ikke noe problem med å boikotte vekta når jeg har vært naughty jeg da. Men når jeg er flink da vil jeg helst gå på den hvert kvarter. Fnis. Snart 3 uker siden jeg veide meg nå ja.. blir spennende å se resultatet av ferien. Mye opp det er jeg helt sikker på.

 

Mmm, jeg synes det er litt kjedelig at det er så lite fart i tråden vår. Det må da være flere som vil være med oss.

 

 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

3 uker?? GOSJ! Jeg veier meg 2 ganger om dagen jeg :S Sånn til vanlig altså...

 

Kjøpte meg nye stix idag, og soyaprotein, så nå kan jeg utvide horisonten litt....

 

Du vet Tinker, at det er ikke alle som holder ut! ;) Lett å gi opp...sånn som jeg nesten er på vei til.. (Uff)

 

Men, vi får holde liv i detta vi da :o)

Skrevet

Ja, du får ikke gi opp! Plutselig løsner det og da blir du supermotivert igjen.

 

Hehe, jammen jeg har jo vært på ferie da..og da kan jeg ikke drive å veie meg. Blir jeg iallefall demotivert av. hehe. Så da venta jeg likesågodt til jeg var tilbake i ketose og nå er det altså veiedag i morgen. Gulp gulp. Gruer meg, men som sagt så er jeg jo på vei til å rette opp skaden da så da må det være bra iallefall.

 

I dag har jeg sikkelig brennende følelse inni beina.. nesten som betennelse. Skjønner ikke hva det kan være. Ikke kramper, men det brenner liksom.. hmf.

 

 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ketose hjelper gjerne på å fikse problemet ja! Blir vel som å ta en øl dagen derpå... høhø :o)

 

Har ikke vært i ketose på leeeeeenge, jeg ER demotivert! :( Håper på å komme inn igjen, jeg har jo tross alt kjøpt nye stix! ;o)

 

Er det ikke vanlig med vondt i legga da? Har du tatt alle pillene dine? ;)

Skrevet

Mmm. jeg har gjort det også skjønner du.. :(

 

Haha, ja jeg reparerer med lav-karbo!! Genialt!

 

Håper du finner igjen ketosen din!!!

 

 

 

 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg også hadde sånn leggvondt i starten.... kanskje det bare er en justering? ;)

 

Håper jeg også.... kanskje den kommer på besøk i morra :)

Skrevet

Frokost: 2 ketolysebrødskiver pluss rester fra kjøttdeig.

Lunsj: Stor karbonade med litt grønnsaker

Middag:Kremet blomkål- og brokkolisuppe, 2 ketolysebrødskiver.

Skrevet

Jeg har nesten ikke vært hjemme i kveld, derfor så stille fra denne kanten...

 

Ikke vært på vekta i dag, var i ørska når jeg stod opp 06.00 :-S Etter jobb var det babysvømming(det tar på å kaste pode rundt i bassenget), sen middag, koma på sofan....

 

Frokost:

Grovt rundstykke med ost, italiensk salat og kalkunskinke

 

Lunsj: Salat med litt pasta, skinke og masse feta

 

Mellom: En liten lavkarbo-bar

 

Middag: Fylt squash og rissalat

 

Kvelds: 1 banan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...