Babyjente08 *:) Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Fikk beskjed om at de trenger terminbekreftelse sammen med søknad.. holder det med kopi av helsekort, eller må jeg til lege å skaffe dette?
oktoberjenta08 Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 jeg fikk jordmor til å skrive en bekreftelse for sikkerhets skyld. Det virket som hun var veldig vant til å gjøre dette. Best å være så nøye som mulig med søknaden.. hvis ikke tror jeg det fort kan bli en laaang prosess..
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Var på NAV selv i dag. Der sa de at det holdt med kopi av ultralyd- undersøkelsen. Synes NAV generelt er lite hjelpsomme i søkeprosessen. Er slett ikke sikker på at jeg har fylt ut skjemaet rett, men får levere det inn og se om det går bra.. Jeg spurte om å få en time på NAV for å få hjelp til å fylle ut skjemaene, men fikk beskjed om å lese på nettsidene til NAV, og at det var enkelt å fylle ut sjemaene på egen hånd.. jaja..
Babyjente08 *:) Skrevet 28. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2008 Ja, var innom dem for å få vite alle punktene jeg skulle fylle ut og evnt vedlegg jeg skulle ha med... gjorde som de sa, og fikk tlf idag om at jeg ikke hadde fylt ut alle punktene, og trengte denne terminbekreftelsen. Spesielt hyggelig når de ringer 2 uker ETTER jeg har levert papirene også... blæ!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Du kan spørre jordmor eller lege om å få en liten lapp hvor det står at du er gravid og med signatur/stempel;)
Engelise Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 NAV sa til meg at det holdt med kopi av helsekortet, men jm skrev en attest til meg. Antar at begge deler går greit.. NAV ER TEIT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå