Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Leter etter en hobby jeg.. heehe men aner ikke hva jeg skal ta meg til.. =p
Lillemus&mamma'n Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Jeg strikker, strikker, strikker, hekler, strikker og har nylig begynt å prøve meg på å sy noen av figurene fra Tilda-bøken, har en fantasi om at jeg skal lage en pusekatt-uro til bebis : )
lunatic Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Jeg har INGEN Men tenker på å gjenoppta hekling Ønsker meg også ett bra fotoapparat slik at jeg kan lære meg å ta fine, kule bilder
Lille Rosin Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Jeg strikker. Og så lager jeg kort til bursdager og andre anledninger.
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Driver litt med scrapbooking og syr litt når jeg en sjelden gang får tid:-)
anni ke n - med ny baby Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Jeg strikker, hekler, lager kort, syr (barne)klaer, leser boeker, lager mat/baker...med mere. Det jeg har tenkt litt paa er at som regel har jenter/kvinner "fornuftige" og ikke saa dyre hobbyer, mens gutter/menn ofte har dyre hobbyer. Sambo feks har biler og motorsykler og data og foto som hobby, og bruker ganske saa mye penger paa det...
etterhvert Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Jeg har prøvd meg på scrapbooking og å lage kort,men det ender som regel i sinne da jeg syns alt ser jævlig ut av det jg prøver på..... Har veldig lyst på et skikkelig kamera og bli flink til å ta masse bilder av absolutt alt,men hva skal jeg med alle bildene. barnebilder og slikt er nå en ting men..... Neeeeiiii, får holde meg til den ordentlige hobbyen vi har stående. Høbby campingvogn!!!
GuttemammaTilTo Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 nå begynte jeg å tenke etter hvilken hobby jeg hadde, og det så stusselig ut! skriver brev til venninda mi som studerer vekke, lager mat, rydder og vasker... dette hørtes kjedelig ut! jeg har alltid hatt lyst til å være flink å strikke, men jeg har litt liten tolmodighet og stopper opp når jeg kommer til hælen på ullsokker. ønsker meg symaskin da:-) der har jeg hvertfall mamma som læremester! vi skal sy dunpose til babyen i helga:-D det har stoppet opp med trening når bekkenet og ryggen gjør vondt, men etter fødselen skal meg og mannen min ta opp igjen svømming:-) mannen min derimot fisker, tar fine fancy bilder med kamera, spiller fotball og elsker naturen:-) tar gjerne imot forslag til ikke så kjempedyre hobby forslag her altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå