Gå til innhold

irriterer meg at barnetv er så dårlig......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før var jo barnetvstund en hellig halvtime, (hvertfall for meg) med mange fine tegnefilmer og flotte barneprogram. Nå er det jo bare bråk og ståk. Sønnen min liker IKKE å se nrk barnetv. Går å slår av tven.... vil heller ha sånn som postmann pat, brannmann sam, tomas toget, molle moldvarp, bevaremegvel, passop, portveien 2, titten tei, også videre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, helt enig! Gutten vår er bare halvannet år, så kan være derfor han ikke finner det interessangt enda. Han ser på fantorangen/drømmehagen halv seks på nrksuper, da er han musestille og følger godt med! Men med en gang det andre begynner så vil han heller legge seg...

Skrevet

Jeg husker også barnetv som en hellig stund, men nå er det jo barnetv hele dagen, så det er ikke noe spesielt lenger. Det er jo veldig dumt. Vet ikke helt hva som går nå om dagen, men vet at mange av de gamle som jeg så da jeg var liten, nå går på dagtid og i helgene på nrk super. Men det er ikke interessant lenger, når det alltid er så mye å se.

Skrevet

Min datter på 2 1/2 ser også nesten bare på frømmehagen, syns mye av det andre er mye bråk og tull. Noen ting var nok bedre før, syns jeg da.

Skrevet

Jaaaa!!! Irriterer meg ganske mye (de gangene jeg tenker på det) at vi betaler lisens til Nrk for at de skal lage "kvalitetstv" til oss, men så kopierer de bare programmer fra Nickelodeon og Disney - programmer jeg bare finner enerverende å se på i mange tilfeller (er jo ikke meg programmene er laget for, men jeg ser jo hva snuppa på 3 interesserer seg mest for også da). Og så syns jeg enkelte av programlederne er så utrolig dårlig forberedt noen ganger, alt er liksom tatt på sparket føler jeg. Skal de først ha et "program mellom programmene" kan de i alle fall sørge for at det er noenlunde naturlig.

Underbuksepiratene tar forresten kaka *dåne*

Skrevet

Snart 2 - åringen min sitter også klistra til Drømmehagen halv seks. Men blir uinteressert og finner på noe annet så snart barne-tv begynner. Men Hinkelpinkel og HoppsyDaisy faller i smak:-)

Skrevet

Vittig at drømmehagen med plinkyplonken og ninkynonken og så må vi ikke glemme makapaka er så populært. Her står snuppa foran tv som forsteinet og ser på det, utenom det må vi sette på Teletubbies på dvd, ikke veldig mye av det andre barnetv-greiene er spesielt interessant nei..

Skrevet

Ja, tulla her er og 2,5 år....og ELSKER drømmehagen. Jeg forstår ikke mye av det, og synes virkelig ikke det er særlig bra, men det gjør altså hun. Ellers om dagene vil hun heller leke seg eller se på film. Hun fikk Astrid Lindgren sin samlepakke til jul, og elsker alle de filmene (har ikke sett brødrene løvehjerte osv enda da, det er hun litt for ung til:)). Spør ofte om å få se emil, pippi, marikken eller lotta istedenfor barnetv, og det synes jeg er helt greit. Da kan jeg sitte å se med henne og bli melankolsk og tenke på min egen barndom:D

Skrevet

sønnen min på 3 1/2 har 0 intr.for barnetv på nrk. Men han ser på Disneycanal de sender faktisk mye fint som er lærerikt, OleBrumm og vennene hans, Mikkes Klubbhus, og Små Einsteins de løser oppgaver å lar barna få gjette. Vi har da GET opptaker så vi tar opp dette når det går tidlig på morgenen så får han se det til barnetv tid, han syns det er kjempemorsomt :)

Skrevet

Er helt enig i at det er mye drit på barne-tv!

Men har dere sett at fragglene er kommet tilbake? Lørdagsbarne-tv:D

Da sitter til og med samboern låst foran skjermen, hehe:)

Elsket det når vi var små! Jenta vår liker det også:) Ellers liker hun best ugler i mosen og nyskjerrige nils..

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.... nei det har jeg ikke sett.... På kvelden?

Til lørdag skal i allefall jeg se barnetv!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg tror fraglene er på fredag jeg.... Jenta mi elsker det programmet, og jeg synes det er gøy å se da jeg pleide å følge med da jeg var liten....

Skrevet

dere kan ikke klager, iallefall ikke i går....Dora har jo kommet. Datteren min er 5 år, og kan snakke ganske mange engelske ord pga den serien. Den er kjempe populær i andre land.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...