Gå til innhold

Hva syns dere om denne brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyydelig! Selv om jeg foretrekker mindre voldsomme kjoler=)

Skrevet

Den likte jeg ikke så godt:)

Skrevet

Joda kjolen var fin den- krever en VELDIG smal figur, så derfor jeg ikke ser på sånne kjoler skjønner jeg ....

Men har du kroppen¨- så var kjolen fin :)

Skrevet

Foretrekker vel egentlig den første selv, men nr 2 har jeg sett i butikk, den første aner jeg ikke hvor jeg kunne sett på i butikk...

Skrevet

nr 2 og 3 fra fjerde rad likte jeg!:) hm..kansje jeg skal gifte meg...hehe

Skrevet

Tja, 36/38 jeg da, litt ettersom før/etter ferie... *host*

Funker det, tro :-/ ?

Skrevet

hoppetihopp

Skrevet

Dersom du er litt sånn så syntes jeg nr 1 var finest. Litt dramatisk i grunn. Den hadde jeg gått for om den hadde vært fin på.

Skrevet

Hvis jeg ringer rundt til salonger som fører Demetrios, tror dere de ville vært villige til å bestille en til å selge i salongen hvis den overhodet ikke passer meg? Eller er det slik at de kun bestiller for kjøp? Dumt å kjøpe uten å ha prøvd...

Skrevet

fin kjole ja, likte kanskje nr. 2 best jeg da! Sikkelig dramatisk.

Skrevet

Heilt nydelig den første! Hadde æ ikkje vært gift så hadde den vært ett valg trur æ. ;) Å må jo seff vært nån størrelsa mindre.. Så jo ut som kjoln satt på ett beinrangel ;s

Skrevet

Veeeldig langt fra min smak, men det var jo en veldig detaljrik kjole da :) Ganske pen til å være "bløtkake"!

Skrevet

Tror nok ikke jeg får til den midjen, nei, like bra, så knekker jeg ikke i to under brudevalsen ;-)

Jeg liker veldig godt detaljene på livet, og det at de er mørkere enn resten + de blondene nederst på skjørtet. Liker også at skjørtet er tyll, er av en eller annen grunn ikke særlig begeistret for glatte silkeskjørt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...