Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Varierer det mye for dere fra dag til dag hvor kvalme dere er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hver dag, hele tiden. kaster opp ca 8ggr hver dag.

gravid i 9uke.

Skrevet

Hei! Jeg våkner helt fin på morgenen, og drar på jobb..... Men etter lunch er dagen min blitt helt bånn i bøtta. Da kommer kvalmen sigende.... Dette er hver eneste dag. Legger meg kvalm hver kveld, men har (bank hardt i bordet) ikke spydd enda! Håper virkelig jeg slipper det! Hvis jeg absolutt må være kvalm, så synes jeg det er kjempegreit å slippe det fra morran av. Var det med nr 1, og det ødela liksom hele dagen å våkne av at du må spy......

Er du kvalm?

Skrevet

For meg varierer det veldig, innimellom kan jeg ha dager der jeg føler meg mye bedre, og får forhåpninger om at kvalmen er i bedring, men så går det 1 til 2 dager så er det på ann igjen..... Sånn har det vært siden uke 5. er nå 11 uker på vei.... Akkurat i dag er det en pyton kvalmedag, men kanskje det er bedre igjen i morgen...

Skrevet

Jeg har ikke store svingninger. Småkvalm så og si hele tiden, hele dagen, fra jeg rundet 6 uker. (Er i uke 8 på onsdag). Jeg er noe bedre om kvelden og blir noe verre når jeg er sulten... Sistnevnte skjer rett som det er. Vanskelig å få i seg mat når en er småkvalm, så planen om å spise litt og ofte faller som regel i vasken. Har enda ikke kastet opp. Bank i bordet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...