Tjohoppsannhei Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Jeg ble veldig betatt av den med en gang jeg så den :-) Meeen litt usikker på at den er heftet opp med en så synlig søm på siden, hadde det enda vært usynlig satt opp... Hva syns dere? http://www.demetriosbride.com/intl/showDress.php?styleID=1753
Tjohoppsannhei Skrevet 28. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. august 2008 eller nr 2 på rekke 2 her? http://www.christiane.no/kjoler/demetrios.asp#
lioness* Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Jeg synes begge to var helt supre! Men det som kommer an på er jo hvordan de sitter på deg. Da kan jo alt forandre seg, alt ettersom hvordan figuren din og kjolens snitt blir en bra kombinasjon! Jeg prøvde mange fantastiske kjoler som bare så kjipe og kjedelige ut på meg selv om de var skjønne på bilder og på hengeren.
*Rutletutt* Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Flotte kjoler begge to - men den første var finest etter min smak...men jeg er litt enig med deg i det med sømmen på siden. Har du prøvd noen kjoler enda? Jeg endret fullstendig syn på hva jeg ville ha etter at jeg begynte å prøve og så hva som kledte meg best.
Maren og snella Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Gosh! kjolen var nydelig! men modellen må få i seg litt mat...
*Rutletutt* Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Tror nok den modellen er kraftig retusjert, he he....den midjen så i hvertfall helt unaturlig ut....;o)
Tjohoppsannhei Skrevet 28. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2008 Hei Rutletutt,så på kjolen din - den fra finn - på skravle nettopp, den var jo helt nydelig, blonder på kjole og slør er alltid bra i min verden :-) Hm, mulig man kunne få gjort noe med den på siden, tror kanskje det ser ut som et rynkebånd, faktisk, og det kunne man vel fått fjernet og festet på en litt mer usynlig måte? Jeg har hatt en runde med kjoleprøvinger, har prøvd kjole nr 2, den med kappene. Den satt veldig pent på, og jeg likte spesielt hvordan livet satt, så jeg er nok helst ute etter den typen liv og skjæring. Eneste er at modellen på kjole 1 har voldomt til pupper, og det har nok ikke jeg, nmen de må vel ha tenkt på at ikke alle har store pupper, så den kan tilpasses alikevel? Men ser den like bra ut uten det store frontpartiet, håper det :-/
*Rutletutt* Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Jeg tror dok den modellen er retusjert, he he - ingen kan vel ha et så smalt liv;o) Og den bestilles jo + sys inn/ut til å passe deg, så det går nok bra:o) Det viktigste er at du finner noe du føler deg vel i og som er "deg" - lykke til:o)))))
Tjohoppsannhei Skrevet 29. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. august 2008 Hehe, ja den modellen er noe merkelig proposjonert :-) Skulle veeeldig gjerne prøvd den kjolen, må ringe litt rundt til forhandlere og høre om noen har den inne. Den er så veldig, veldig meg, den kjolen. Jeg har sett mange fine kjoler, men den har satt seg fast hos meg, gitt. Ringerunde!
*Rutletutt* Skrevet 29. august 2008 #11 Skrevet 29. august 2008 Lykke til:o) Hold oss oppdatert på kjolejakten;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå