lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 noen her som jobber i barnehage og er veldig fornøyd med tilrettelegging? Hvordan er evt dagen deres tilrettelagt?
Eplejuice Fødeklar Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Sist, fikk jeg bedskjed om at det var ikke noe de kunne gjøre, å ble bett om å sykemelde meg.
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 såpass! de ville virkelig ha deg på jobb skjønner jeg. hehe... huff...
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Jeg jobber som pedleder i barnehage. Men har ikke spurt om tilrettelegging. Har vært litt sykmeldt allerede, denne uken pga veldig vondt i hodet. Skal tilbake på mandag. Men jeg er ikke lenger enn 17 uker da. Blir kanskje nødt til mere tilrettelegging senere, hvis det lar seg gjøre. Hvor langt er dere på vei når dere event spør om tilrettelegging? Jeg jobber på storebarn, og klarer ikke helt å se for meg hva som kunne vært tilrettelagt.
Storegull og lillegull i magen Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Jeg er også ped leder på storebarns avd.. Snakket med sjefen min om tilrettelegging på fredag.. Er 23 uker.. Har tidligere vært sykemeldt, og måtte desverre bli det igen på mandag, men dette er pga utrolig mye styr med BF.. Vi snakket om at jeg kunne gå ut først, slik at jeg slipper på og avkledning.. Det kommer til å bli deilig til vinteren! At jeg kan få små ekstra pauser, og hvis det er noen arbeidsoppgaver som jeg blir veldig sliten av, så kan jeg eventuelt gjøre noe annet.. Ble veldig positivt overrasket!