Gå til innhold

Hoppet over 1. Trimester jeg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt idag og er i 17 uke. (Hvis mens termin stemmer da) er overlykkelig :) Skal på ul 10 sept og gleder meg som en unge. har vært noen lange uker med masse neg tester, og endelig viste den gravid. Så det blir du kort svangerskap denne gangen oxo. Testet positivt i uke 17 med nr 1 oxo. Sprøtt det der, men veldig godt å endelig vite. :) :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spesielt:P men du er jo heldig med at du slepper å bekymre deg og sonn da;)

Skrevet

Gratulerer:-) Du må være en medisinsk sensasjon som ikke produserer HCG før i uke 17!! men ingenting er vel bedre enn å slippe alt det styret 1.trimester fører med seg av bekymringer og andre plager.

Lykke til videre:-)

Skrevet

vel har alltid hoppet over 1 trimester jeg, har mens og ingen gravid tegn før 3-4 mnd ut i graviditeten. 1 gang var jeg 3 mnd på vei da jeg fant ut at jeg skulle ha. 2 gang var jeg 20 uker da jeg fant ut at jeg var gravid. 3 gang var jeg 3 mnd på vei. Men tro det denne gangen viste jeg det den uka jeg skulle ha mens. Var hos legen for å ta krefttesten, han sa at vi skulle ta en gravid test, gjett hva den var positiv hehe. Blir et langt svangerskap dette.

Skrevet

He he, ja da kan en jo ikke klage over å være i dårlig form tidlig i svangerskapet når en ikke en gang merker det. Men helt greit å slippe å vente så lenge. Nå skal jeg bare kose meg videre og håpe det kommer noe mage snart. Akkuratt nå føler jeg meg bare tjukk ;) Så lykke til videre jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...