Gå til innhold

ikea madrass

edvina har fått en gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har disse i sprinkelsengen? Jeg ser de har ulike, til ulike priser. De er alle laget av polyeter så allergifaren må jo være lik. Ser også at den dyreste har fjærer, de må da være veldig unødvendig på så små barn. Fjæring er jo nyttig dersom det er en del vekt oppå, men hva mener dere? Og hvilken har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte den dyreste, den med fjærer... Jeg har også hørt at det ikke er noe poeng med en slik madrass til små, lette babyer, men samboer mente at "madrass skal vi i alle fall ikke spare penger på!", og siden han var den som betalte akkurat det gildet pluss at dette med madrass var det eneste han faktisk hadde noen meninger om (ellers gikk han bare rundt på IKEA og så lidende ut *sukk* - typisk mannfolk!!), begynte jeg ikke å diskutere. Dessuten synes jeg virker veldig praktisk med vaskbar overmadrass - men det kan man jo forsåvidt kjøpe til en av de billigere madrassene også.

Skrevet

Vi har en ikeaseng hos besteforeldrene med billigste madrass. Da bestefaren sto på ikea og lurte på hvilken han skulle velge, kom en ansatt og anbefalte den billigste. Han mente de minste barna, de som trenger springkelseng, helst ikke skulle ha fjær, ikke sikker på hvorfor.

Skrevet

Har selv dårlige erfaringer med skumgummi (selv om det nok har som du sier noe med vekt å gjøre) så vi endte med den med fjærer på til vår lille jente. Veldig fornøyd, og hun bruker den ennå (3år, men flytter snart ut av sprinkelsenga).

Skrevet

Kjøpte den dyreste, den til 4-500kr eller noe. I og med de andre var mye tynnere så ville jeg ha noe mer solid, så valgte den med best kvalitet. De anbefalte den, og sa at det var den som solgte mest også.

Skrevet

kjøpte dyreste madrass og billigste seng vi. Det har nok sikkert noe å si det med tyngde, men syntes det skal være litt kvalitet over madrass så lenge barnet skal tilbringe mye tid der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...