Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Om jeg skal ut på byen så kan ikke typen passe barna fordi at det kan skje så mye når jeg er ute, bli overfallt voldtatt osv osv så han vil drikke seg drita full om jeg drar ut. så han slipper sitte hjemme og være bekymra. Skal ikke jeg få lov å dra ut med venninner for å ha det gøy??? Er nesten ikke med på noe sånnt mer jeg.. Ikke bare bare å få barnevakt av alle hele tiden og siden ikke typen vil være barnevakt fordi han bare bekymrer seg blir det enda vanskligere med barnevakt.. Synes det er tåpelig av han å si noe sånnt, skulle ønske han koste seg på mine vegne liksom... Er ikke et barn da, klarer å passe på meg selv... Bli overfallt osv kan skje når som helst, burde egentelig låse meg inn i huset og være minst mulig ute jeg.. hahaha
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Det hørtes jo veldig spesielt ut av typen din... For å være helt ærlig så høres han ut som en komplett egoistisk forbanna idiot som ikke tenker på andre enn seg selv.. Latterlig spør du meg!! Jeg lurer på om dette er seriøst jeg, for det går jo ikke an å oppføre seg så patetisk.. Og hvis du lar han drive på sånn så er jo det ganske dumt av deg også! Ikke la deg bli herset med på denne måten!!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Jeg er helt enig anonym 18.20 Dette hørtes veldig spesielt ut, hvor gamle er dere egentlig..?? Får en feeling av at dere er litt unge,, Dette er ikke noe jeg tror er en problemstilling blant eldre par.. Men det er jo bare meg!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Typen din er sjalu!! Og sikkert redd for å gå glipp av noe moro når du er på fest... Ganske "ung" problemstilling, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå