GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Hei:) Idag er er 14+3 uker på vei, så er jo over di første 12 ukene.. Eg såg fram til at eg ble fardig med de 12 første ukene siden da var faren for spontanabort mye mine, og eg tenkte at eg kommer nok ikke til å bekymre meg så mye for sa og ma etter dette, men neida :S Er fortsatt redd for det.. I uke 11 var eg på ul, alt såg bra ut, da pustet eg lettet ut, mn etter noen dager kom bekymringen ijen .. Så sist uke når eg var 13+3, vaknet eg opp om morningen og hadde blødd endel(uten klumper eller smerter), dette stoppet etter at eg hadde vert på do, men eg jekk til legen på dagen, der fikk eg høre en fin hjertelyd, legen sa at det var nok berre en vanlig blødning.. Ble gla sefølgelig, for var forberedt på det verste :S Så nå sitter eg her å er bekymret, å er så lei av å være det, jeg har jo både sitt babyen og hørt hjertelyden. Nå har eg virkeli lust til å berre glede meg over graviditeten. Eg tenkte å dra til legen neste uke for å høre om alt fortsatt står bra til, så etter det så skal vi fortelle det til alle:), Noen som har det på samme måte, eller vil ji meg noen oppmuntringer?
3 snart 4 :o) Skrevet 29. august 2008 #3 Skrevet 29. august 2008 Hei ) Vet det er vanskelig og slippe seg helt løs, hadde selv samme problemet (har hatt MA tidligere). Jeg klarte ikke å slutte å bekymre meg, sov ikke om natten og klarte ikke å konsentrere meg om dagen. Men jeg har verdens beste samboer som har servert oppmuntringer på rekke og rad hele veien! Kjente også at når magen begynte å komme og det virkelig gikk opp for meg at det er et late menneske som vokser inni meg ) Nå er jeg 20+3 og koser meg med å kjenne spark som viser at lilleprinsen min har det bra! Så synes du skal prøve å slappe av litt(vet det ikke er lett men!!!) og kose deg med magen som blir større ) Masse lykke til!!!!!!
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 30. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2008 1000 takk for ett svar vertfall =)
Madelene Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 et tips.. kjøp angelsound hvis du er bekymret... da kan du høre hjertelyden når du vil:-) men du kommer sikkert snart til å kjenne spark, så da vet du jo at det er liv! går nok helt sikkert bra!
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 30. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2008 hvor får eg kjøpt dette? og hvor mye koster det ??
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 jeg har babywatcher, kjempefornøyd babywatcher.no (eller var det com???)
Madelene Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 jeg har angelsound og den koster 399 på finn.. søk etter det der... er noen som er mye dyrere også, men denne funker fint:-)
aaan Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 jeg hadde også MA før jeg ble gravid igjen. er i uke 25 nå og har nettopp begynt å slappe av. synes du skal begynne og glede deg over graviditeten. det angrer jeg på at jeg ikke har gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå