Gå til innhold

Noen gode tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente som er 6 år gammel, bf bor ikke sammen med oss, men ikke så langt unna (gåavstand).

Jeg har også en gutt på 2 1/2 år og samboer (far til gutten). Faren til jenta har samboer, men ingen flere barn.

Jeg og bf (til jenta) har delt omsorg, og har annenhver uke hver. Han kjører henne også til meg når han drar på jobb kl 6.30, og jeg leverer på skolen. Så jeg ser henne litt mer enn bare annenhver uke da.

Men jenta har over en ganske lang periode nå ikke villet til sin far, hun vil heller være hos meg, det er ingen spesielle grunner sier hun, bare at hun vil være sammen med meg.

Jeg mener hun må få bestemme litt selv også, det er jo tross alt hennes liv vi bestemmer over, men bf mener at det er bestemt at slik skal det være, å da blir det slik! Så det blir som oftest sagt nei når hun spør, noe jeg synes er trist for hennes del (får ikke lov å være sammen med mamma..)!

Jeg prøver alt jeg kan for at hun skal ville dit, og har aldri snakket stygt om han til henne eller noe slikt. De (bf og samboer) prøver også en del for å få henne til å ønske å være der, men det hjelper ikke.

Noen gode tips??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...