Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #26 Skrevet 28. august 2008 Hvis du trur du får kr av vimenn, så tar du feil. DU BETALER for at de skal vise dine bilder. du bruker vimenn for å bli "oppdaget" men dette her ender isteden med at folk ikke vil ha deg. pga du var i et runke blad
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #27 Skrevet 28. august 2008 Litt billig vil jeg si ja.. Du selger jo bilder av kroppen din for en billig penge.. Å det er liten status.. Syns jeg hvertfall..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #28 Skrevet 28. august 2008 Jeg har vært avbildet i Vimenn, er ett par år siden nå da.. Passet selvsagt på at bildene var fine, og viste heller ikke for mye. Foreldrene mine, mannen, svigerforeldre, kollegaer,sjefer,barnehageansatte og andre har sett de.. Og har kun fått gode tilbakemledinger. (utenom fra sjalue jenter som har slengt dritt, men det hever man se over) Jeg har blitt mye mobbet opp igjennom på barne og u skolen, og dette var min måte og vise at jeg og er pen. Jeg fikk en skikkelig selvtiilitsboost av det. Og angrer ikke. Er uansett ikke mange som husker det nå. Men gjorde det for meg, ikke penger.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #29 Skrevet 28. august 2008 Jeg bare sier det en gang til. du FÅR IKKE KR, DU BETALER. du får kr hvis de velger å bruke deg flere ganger.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #31 Skrevet 28. august 2008 JAAAAAAAAAAA!!! hvorfor i all verden vil du det??? Må nok innrømme at jeg ser på de som gjør sånt som veldig pr.kåte og naive. Sorry..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #32 Skrevet 28. august 2008 du fikk bare kr for å knulle sjefen du;) hehe neida. da er det nok en stund siden du var der. det er en del folk som vil være avbildet på vimenn. før fikk du betalt. men er nok det sånn nå at du må betale. jeg har hørt + at jeg kjenner en del folk som har vært der nå i det siste.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #33 Skrevet 28. august 2008 Hehe, sjfen var god han.. Haha, neei,det er nok en stund siden ja. Hvordan det er nå aner jeg ikke. Men er jo blitt mer og mer pop virker det som.. (utenom her på dib da. )
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #34 Skrevet 28. august 2008 "Jeg har blitt mye mobbet opp igjennom på barne og u skolen, og dette var min måte og vise at jeg og er pen. Jeg fikk en skikkelig selvtiilitsboost av det. " Da ville jeg heller gått til psykolog tror jeg. Syk måte å få selvtillit på og vise at du er pen på. Kan heller bli stripper da og la menn ronke til deg hvis det er sånn du får selvtillit. Syns litt synd på deg egentlig.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #35 Skrevet 28. august 2008 Irriterendes at d er sååå mange som er misunnelige her inne..virker jallefall som d når dere skriver sånn..
*bolla pinnsvin* Skrevet 28. august 2008 #36 Skrevet 28. august 2008 Så enten må man synes det er greit eller så er man sjalu? Det er de to alternativene man har? Interessant.
!!!! Skrevet 28. august 2008 #37 Skrevet 28. august 2008 Om man er billig eller ikke kommer vel strengt talt ann på prisen..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #38 Skrevet 28. august 2008 hehe de som er der/ har lyst til å være i det bladet... å sier at det er gratis. knuller dere redaktoren? hehe
Umulia med Amalia Skrevet 28. august 2008 #39 Skrevet 28. august 2008 Ikke billig, men man har nok et litt annet syn på livet en meg. Det er ditt valg, og for din egen del kan du jo drite i hva andre syns. For barnas del ville det kanskje vært lurt å revurdere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå