Gjest Sekretøsa Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Hva er blankett B?? noen som vet?? Har sendt søknad til lånekassa, men sendte de samtidig en mail og spurte om noe, fikk da til svar at jeg måtte fylle ut blankett B....?
Sånn kan det gå Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Du kan bestille den her: http://www.lanekassen.no/templates/Page____7398.aspx
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Jo, takk... Men den var jo for de med ungdomsrett?
Sånn kan det gå Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Det er det blankett A som er. Søknadsblankett B er for stipend og lån til all annen utdanning
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Ja, men da er det vel riktig det jeg har gjort da. Jeg har vel fyllt ut for annen utdanning... på en blankett jeg har liggende her, så står det en stor B i høyre hjørne, MEN så står det "bokmål" rett under...så var redd det kanskje var derfor? Merker nå at jeg høres utrolig blond ut, men jeg ble i tvil.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå