Gjest Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Fra helsesøster: "Dersom du nekter å vaksinere barnet ditt har barnet ikke krav på medisinsk hjelp om barnet foreksempel skulle få meslinger" Det var snakk om MMR-vaksinen Det stemmer da ikke??
Gjest ->>- Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Definitivt bullshit. Du kan derimot få problemer med barnehageplass.
Gjest Zima *pergo* Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Selvsagt stemmer ikke det. Kliikka for hs eller?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 I Helse-Norge har ALLE rett på medisinsk hjelp uansett hva det måtte være. Tullete helsesøster du har funnet deg..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Neppe. Men om du ikke vaksinerer ungen din og den får røde hunder kan du få mange gravide damer på nakken om de blir smittet og ungen deres dør på grunn av sykdommen til ungen din.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Henne hadde jeg klaga inn til helsetilsynet eller noe!!!! Kan du ha misforstått? Hvis hun virkelig mente dette kan man jo bare tenke seg hva annet hun kan finne på å si/ råde småbarnsforeldre til å gjøre/ ikke gjøre...... :0
Gjest Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Ja, det var ikke min helsesøster da. Men en venninnes. Datteren min skal ta mmr i morgen. Så jeg sa da til venninna mi at jeg grudde meg. ja, det skjønte hun godt. Hun hadde i utgangspunketet bestemt seg for å ikke ta den. Men ble redd når hun fikk vite at barnet ikke ville få hjelp, så hun hadde valgt å ta den. Helsesøsteren hennes hadde sagt at barnet høyst sannsynlig ville få hjepl, men at det ikke hadde krav på det, og at det derfor var en meget stor risiko å ta. Ganske syk måte å overtale på.
Gjest Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Det kan de vel takke seg selv for. De kan da for pokker vaksinere seg selv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå