Gå til innhold

Vite kjønn?

Silje og Vaniljebollene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil alle det?

Vi ville gjerne vite det sist gang, men det var ikke mulig å se, selv om vi var på over 20 ultralyder. Og det er vi glade for, for noe at det mest spennende jeg har opplevd er det øyeblikket jeg fikk vite at det var ei jente. Og da hadde jeg gått og lurt i 9 mnd.

Så vi vil ikke vite det denne gangen heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ville ikke vite det sist, å skal ikke vite det nå!

Synst det er kjempe spennende å vente:)

Skrevet

Vi klarer nok ikke å være så flinke og tålmodige. Synes også det er greit å vite i forhold til det praktiske:-)

Skrevet

åååh.. jeg skulle ønske jeg ikke MÅTTE vite, det må være et herlig øyeblikk å få vite det i det sekundet du faktisk mottar babyen i armene...

men jeg er ikke tålmodig nok desverre :( alt for nysgjerrig!

Skrevet

jeg er så innmari nysgjerrig at det å skulle vente i hele 9mnd på det tror jeg ikke jeg klarer hehe

Syntes det var så koselig å snakke til lillemor som lå i magen min sist gang så har lyst til å vite det denne gangen også :-)

Skrevet

Vi ville ikke vite sist gang, denne gangen har vi lyst til å vite.

Skrevet

Vi har ville vite det begge gangene:)

Skrevet

Ville ikke vite det de tre første gangene. Mente det var litt av spenningen å ikke vite.

Denne gangen derimot har jeg vært helt sikker på at jeg kommer til å få en jente. Helt fra jeg tok testen:-) Ul var kun en bekreftelse på det. Synes det er like spennende denne gangen....selv om jeg vet det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...