jordbær mathilda Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Mannen min reiste på fjellet i går tidlig. Det er null dekning der så han har satt over telefonen sin til en kolega,som tar imot jobb relarterte tlf. Snakket med han istad.han hadde en avtale med min mann om at de skulle møtes kl.17 idag. Saken er det at han fremdeles ikke har satt tilbake tlf.sin så ingen får tak i han. Hvis han skulle treffe denne mannen kl 17 måtte han jo startet å kjøre ved 15 tiden. Merklig at han ikke er på nett igjen. Huff da er det masse dumme tanker som farer igjennom hodet mitt...tenk om det har skjedd noe??? Huff av meg orker nesten ikke å tenke på det engang;(
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Men du, nå har i hvertfall Netcom store nett problemer. Uff ikke noe særlig å bekymre seg nei, han dukker nok opp snart skal du se.
jordbær mathilda Skrevet 28. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2008 Har ikke hørt noe enda!! Dette er skikkelig ekkelt...trøste meg selv med å si at det sikkert er en naturlig forklaring. Snakket med kolegaen hans igjen,han sa at han skulle be mannen min ringe meg med en gang han så han!
Dailis Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Nå ha han helst sikkert kommet, men husk at ingen nytt er gdt nytt. Du hadde hørt noe om det var skjedd noe galt på den tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå