Vero85 Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Hva kan dette være da jenter?? Hadde ELslim Lør-Man, kosa oss masse i den perioden, både før og etter.. I går og i dag river det/ stikker skikkelig i h.side... og noen få ganger går det over til v.side, men ikke så ofte som på høyre.. Det er vel EGENTLIG for tidlig til å merke noe som helst men?? Hmmmm... Hva mener dere??
Snabeltann Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 jeg har stikkinger i underlivet både rett etter eggløsning (får vondt av at egget presses nedover egglederen, i cirka fire dager etterpå) og rett før mensen kommer.. men er jo andre som har det som graviditetssymptomer
Vero85 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 Regner egentlig ikke med at det er noe graviditet altså, men har lakt merke veldig til det i dag, kanskje jeg kjenner for godt etter=P hehe...
Vero85 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2008 Kan forresten føye til en ting til, når jeg trekker pusten veeeldig dypt inn kjenner jeg det ekstra godt! Og hvis jeg lener meg langt fremover...
påtjukken Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 høres ut som sånn så eg har det.. er bare av og til, men vet desverre ikkje hva det er... så vet noen så vil eg og vite det:)
Vero85 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2008 Bra det ikke bare er meg da! Så alle sammen må komme med noen bra svar tiol meg og susi_vanessa06+en i 09?? ;)
påtjukken Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 ja, plis kom med svar:) eg vurderer å gå til lege med det, for eg har hatt det av og på i ca 2 mnd no:( gjør kjempe vondt når det kommer. og kjenner som en blanding av sting og riving... høres det likt ut vero85?
Gjest Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Eg har kjempevondt bak i hofta liksom føles som å få krampe.Vist eg beveger meg brått på natta er det knallvondt..også vist eg løfter det eina beine er det også vondt,noen som har det sånn??
Vero85 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. august 2008 susi_vanessa06+en i 09?? Jeg har ikke hatt det i lengre tid nei. Jeg hadde ELslimet på lør-man og masse sex! hehe... Er først i dag jeg kjenner dette her på den måten. Håper det snart er min tur... men er jo alt for tidlig å vite det alt nå da.. tror jeg.. Ruli: Jeg kan ikke beskrive mine smerter akkurat slik som det, for meg er det foran på magen rett ved hofte beinet på en måte. Og hvis jeg puster dypt inn, og lener meg kang forover.
påtjukken Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 mitt kommer når eg reiser meg brått opp, og når det først er komt så gjør det vondt å gå og veldig vondt om eg puster dypt inn.. høres ikkje ut som det er det samme, og vet desverre ikkje hva noe av dette kan være.. har vurdert å gå til lege å sjekke tilfelle det er noe som kan spille inn på å bli gravid (til tross for legeskrekk) hehe..
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 28. august 2008 #11 Skrevet 28. august 2008 Ja huff si det. fant dette svaret "Jeg har akkurat testet positivt og har masse stikninger, spesielt på siden jeg hadde eggløsning. Men kan ha mange andre forklaringer, så kanskje lurt å vente litt før man jubler... førstegangsgravid 77 " Så er ikke godt å si. tør ikke håpe for mye, men ønsket er sterkt. Jeg også har ubehag og riving i siden. Samme side som ved EL. Vi får bare håpe vi er like heldige som "førstegangsgravid 77" ;-)
påtjukken Skrevet 28. august 2008 #12 Skrevet 28. august 2008 det er iallefall ikkje spire som gjør det her siden eg har hatt det så lenge.. tror det ligger i høgre eggstokk det eg har.. kjennes sånn ut... men ikkje vet eg...
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 28. august 2008 #13 Skrevet 28. august 2008 Huff da... blir redd jeg nå.... håper det ikke er tilfelle for meg. ikke deg heller!! Fikk disse smertene for noen dager siden og en uke siden EL
påtjukken Skrevet 28. august 2008 #14 Skrevet 28. august 2008 tar ikkje sorgene på forskudd.. hehe.. men skal nok bestille time til lege i neste uke, tror eg.. hehe.. som eg har skrevet litt over så har eg legeskrekk så må bare ta sånn på sparken eg.. hehe
Vero85 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 28. august 2008 Da må du tenke på det at legen er ikke farlig, han vil bare hjelpe!! Det må nemlig jeg tenke når jeg skal til tannlegen=P hehe... Akkurat som, ro deg ned, pust sakt og rolig..
påtjukken Skrevet 28. august 2008 #16 Skrevet 28. august 2008 ja prøver på det... hehe.. skal nok komme meg til legen snart.. hehe.. håper det du har er en spire, eller bare noe som fulgte med el denne gangen:) og håper det eg har ikkje er noe det heller:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 28. august 2008 #17 Skrevet 28. august 2008 Hei dere, jeg har også sånn stikking i siden, virker som om det er i eggstokkene ja. Jeg har hatt SINNSYKE el-smerter etter at jeg sluttet på pillen. I forrige uke hadde jeg også SINNSYKT vondt i høyre side, stort sett høyre side jeg har det. Jeg fortalte dette til gynekologen, da jeg var der i går, og han sa at det ikke er noe farlig. Han sjekket jo eggstokkene mine både med og uten ultralyd, og alt var i skjønneste orden. Jeg har ihvertfall gitt opp å tro at alle slags ondter er graviditet... Er nok bare Skybert som tuller seg litt! :-D
Vero85 Skrevet 28. august 2008 Forfatter #18 Skrevet 28. august 2008 Jeg har også vært hos gyn og hatt innvendig UL og han kunne værtfall ikke se noe som var feil, så da stoler jeg på han... Jeg pleier heller ikke tro at ting er gaviditet, for da får jeg meg en positiv overraskelse den gangen det virkelig skjer;) MEEEN alikavell, så er det litt mer intenst denne gangen her, og det bobler i magen veeeeldig i kveld=P Det kan jo såklart være så mangt men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå