Gå til innhold

Noen som får tette barn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi får 15 mnd i mellom om alt går bra!

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så tette, men akkurat 24 mnd.

Skrevet

ikke så innmari tette her heller. Rundt 25 mnd

Skrevet

Blir 16mnd mellom våre 2 minste! Termin i mars. Også har vi en storebror som snart fyller 7 år. =)

Skrevet

Så gøy at det er flere:) Har dere tenkt å ha barna i barnehage når dere er hjemme med den minste?

Skal dere kjøpe søskenvogn?

Skrevet

Jeg skal ha henne i barnehage mens jeg knytter meg til den nye babyen. Da kan jeg får hvile litt i løpet av dagen også, det er umulig med den raketten jeg har løpende rundt. Og jeg vet ikke om jeg skal ha søskenvogn, hadde egentlig bestemt meg for å ha det, men nå vet jeg ikke lenger. Har 7 mnd å tenke på...

Skrevet

16 mnd i mellom blir det her... Vi gleder oss masse til neste kommer :)

Skrevet

Jenta er 18mnd å det blir ett par mnd over 2 år mellom dem:) er jo ikke akkurat "tett", men tett nok for min del!!:-) hehe...

snuppa er i bhg nå så det er deilig å kunne konse om ett barn bare smtidig som eldste jenta har det gøy i bhg:)

Søskenvogn,hmm nei tror ikke det! De gangene jeg trenger å ha med meg begge så fester jeg ståbrett på vogna, åsså når sambeor er med kan ha trille eldstemann i paraplytrilla fks å jeg barnevogna.orker ikke kjøpe så mye vogner fordi vi har brukt vogna kjempelite egenlig,hun vil jo gå selv så sånn sett tror jeg ikke dt blir skenvogn.hadde dt vært 1år imellom ville jeg nok hatt det:)

Skrevet

Har 19 mnd mellom de 2 første (Hadde søskenvogn, og det ANBEFALER jeg)

Når blir det nesten 2,5år mellom nr.2, og 3.

Dvs. 3 barn på 4 år! Tett nok :P

Skrevet

13mnd mellom 1 og 2, 3 år mellom 2 og 3, 2 år mellom 3 og 4 og 13mnd mellom 4 og 5. Nå blir det 5 år mellom 5 og 6 :-)

Bare morsomt, og veldig kjekt med tvillingtrille :-) Du har mange gleder å se frem til :-)

Lykke til :-)

Skrevet

19 mnd denne gangen;) 2år og 5mnd mellom 1 og 2, så 3 barn på 4år blir vel tett nok tror jeg;)

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Tja. 2 år og 3 mnd mellom :)

Tett nok i mine øyne, eller akkuratt sånn vi ønsket det :)

Skrevet

Så morsomt at det er flere:) Tror nok det bli at vi kjøper søskenvogn. Og skatten blir nok mest sannsynlig til dagmamma.... men er ikke helt overbevist, vil egentlig ikke sende henne til dagmamma/barnehage enda, men e redd for å gå på veggen med 2? Noen som har hatt den nest minste hjem? Gått bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...