Sommer88 Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Er det noen som vet prisen på el test og får man kjøpt det på apoteket?
Linerla Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Jeg husker desverre ikke prisen, men man får kjøpt det på apoteket ja;)
wowo Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Får det på apoteket, vet ikke prisen. billigtester.no på nett er svært billig og du får det i postkassen i løpet av noen få dager
Gjest Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 er ikke sikker på prisen, men man får vel kjøpt det på apoteket vil jeg tro. Det er mange som bestiller herfra http://www.billige-teste.dk/
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Anbefaler deg og spare penger ved å bestille inne på; billigetester.no! Der bestilte jeg forrige pp og kjøpte en tilbudspakke med 21 eggløsningstester og 3 graviditetstester for 199,- Anbefaler og bestille for mer enn 150 kr, da blir det portofritt :-) Jeg er hvertfall veldig fornøyd med disse testene.. Fant min EL på dag 19 og da slo de kraftig ut... (Men nå er jeg på dag 22 i syklusen og ennå ingen riktig positive tester, men denne gangen er det vel kroppen min som tuller litt!) Lykke til!!
* StoltMamma <3 <3 * Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Mente jo selvsag at jeg fant EL på dag 19. i forrige pp.. Men denne pp er jeg på dag 22 og ikke funnet noen EL foreløpigt! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå