berta Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 I dag ble det kokte poteter, gulerot, snitzel og lett bernè saus. Nam, nam ... Sååå fornøyd med meg selv, har ikke ork til noe for tiden, men i dag ble det skikkelig middag ! :-) ( Veldig enkel middag da men...hehe) Hva med dere andre, er dere flinke til å "diske" opp med skikkelig middag hver dag ?
blirjegsnartmamma Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Her blir det laksefilét, ris, parisiene fiskesaus, kokt brokoli, sukkererter og avocado.
Mamman til Ovedie Skrevet 28. august 2008 #3 Skrevet 28. august 2008 Sambo er på diett så det blir ekstra arb for meg med min egen mat. Han spiser bare fett og proteiner så det er ikke så vanskelig egentlig.. Må ordne grønnsaker og evt pasta til meg selv i tillegg da.. Tenkte akkurat på Ostesnitsel, hvitløkspoteter, revet gulrot og rå tomat, samt bernaise.. Er 60% sykemeldt så det blir skikkelig mat de dagene jeg ikke jobber.. Men de andre dagene har sambo ansvaret for middagen og da blir det så som så.. Kyllingvinger og kjøttboller er hans favoritter når han er kokk.. hehe..
annemor80 Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Ertesuppe med pølser og poteter, her! Veldig deilig, og lettvint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå