LilleTrille med en tulle Skrevet 29. august 2008 Forfatter #26 Skrevet 29. august 2008 Oppmuntrende å se at det klaffer for noen etter en stund, men teorien min holder fremdeles vann. Av dere som har svart klaffer det for de fleste tidlig. Kjempe fint for dere da=) Håper på flere svar. Og takk for de som har svart. Mvh
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 29. august 2008 #28 Skrevet 29. august 2008 Jeg er i 5 pp og ennå ikke gravid.. Har også lurt litt på dette som du har spurt om.. Er så redd for å måtte gå til utredning etc. Blir så stress! Jeg ønsker så inderlig at det skal klaffe snart... Det er slitsomt å drive med dette måned etter måned..og jeg er bare i 5 pp.. Kommer til å være enten drittlei eller psykisk ustabil hvis det går over ett år.. :-P Heldige de som får spire etter kun 2-3 pp'er... *misunneliiii*
LilleTrille med en tulle Skrevet 29. august 2008 Forfatter #29 Skrevet 29. august 2008 pfeew, da er vi lik=) Sluttet på pillen i begynnelsen av april og har rare sykluser siden juni. Så tenkte at nå måtte jeg høre litt, for mange bruker så innmari kort tid. Et skikkelig mirakel<3
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 29. august 2008 #30 Skrevet 29. august 2008 Ja, da er vi i samme båt... Når har du ikm neste gang, hvis du vet det? Jeg tror jeg har ikm helgen uke 37, eller begynnelsen av uke 38.... Venter på el nå, men har ingen tegn til den i det hele tatt... Og det pleier jeg å ha... Så nå tester jeg med billigtester...
LilleTrille med en tulle Skrevet 29. august 2008 Forfatter #31 Skrevet 29. august 2008 Har egentlig IKM på onsdag, men fikk den på torsdag nå Så en uke for tidlig... Tror kanskje jeg ikke har hatt EL siden juni pga rundt 40 dagers sykluser uten elslim og el smerter... Så skal snart til gyno å høre om el hvertfall=) Du da? Har du gått på pillen?
TusseMor07&09&14 Skrevet 29. august 2008 #32 Skrevet 29. august 2008 Første... 2 år. 1,5 år av disse fikk jeg ikke mensen tilbake etter p-pilleslutt. Men når mensen kom tilbake så tok det ca 4 mnd. er nå gravid med nummer to etter 8 mnd prøving.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 29. august 2008 #33 Skrevet 29. august 2008 LilleTrille - Jeg har ikm om litt over to uker.. Driver og venter på EL nå, som burde komme søndag eller mandag, hvis syklusen er regelmessig.. Men, har null tegn til eggløsning foreløpig.. Pleier å kjenne at EL-tegn i 2-3 dager.. Håper ikke kroppen min hopper over EL.. :-( Har gått på pilla i 10 år.. Først Trionetta i mange år, så byttet jeg til Yasmin..
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 30. august 2008 #34 Skrevet 30. august 2008 pefeew5pp: Svigerinna mi hadde gått på p-piller sammenhengende i 13 år når de begynte å prøve. Først trionetta og så yasmin. Hun ble gravid i 6 pp )) Jeg kan legge til at jeg ikke har gått like lenge på p-piller sammenhengende.. kanskje maks 2-3 år sammenhengende. Det har vært år hvor jeg har vært uten kjæreste og da har jeg heller ikke benyttet meg av p-piller, vet ikke om det kan ha noen sammenheng med at jeg har blitt gravid på 1 pp med begge mine.
LilleTrille med en tulle Skrevet 30. august 2008 Forfatter #35 Skrevet 30. august 2008 pfeew: Jeg har gått i 4 år sammenhengende bare.... Men er jo nok til å skape litt hormonell ubalanse=P Du får sikkert eggløsning om du har regelmessige sykluser fra før... Det hender jo eggløsning flytter litt på seg uten grunn vet du:) Kan jo bare være snakk om et par dager:) Lykke til denne ppn da!
Lillegull06 +aprilvidunder09 Skrevet 30. august 2008 #36 Skrevet 30. august 2008 Vi ble gravide i 1 pp med første mann og det samme med den som ligger i magen min nå. Håper alt går bra med den også og at den kommer til oss i april neste år.. )
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 30. august 2008 #37 Skrevet 30. august 2008 hei leelu! Takk for oppmuntringen :-D Jeg håper det klaffer snart..men får jo ingen tegn til eggløsning.. Driver og tester.. Har ikke fått slim enda heller.. Og idag er det 13 dager siden siste mensen begynte..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 30. august 2008 #38 Skrevet 30. august 2008 Lykke til du også lilletrille! Vi får snakkes på Bli Gravid ;-)
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 30. august 2008 #39 Skrevet 30. august 2008 Første graviditet brukte vi 6 PP på å få til, men nå satt den på første forsøk gitt. Jeg tror psyken spiller inn jeg da, første gang var vi vel litt stressa både på om vi kunne bli gravide og at vi ønsket det veldig sterkt. Nå hadde vi innstilt oss på at det kunne gå lang tid, så vi var nok mer avslappet til det hele:)
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 30. august 2008 #40 Skrevet 30. august 2008 Prøvde ikke denne gangen. Jeg og kjæresten har ikke vært sammen mer enn i6 mnd og nå er jeg i 9.uke.... Sist brukte jeg og eks 8 pp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå