Gå til innhold

trekant og sånnt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt trekant med en kamerat, men har skjønnt at typen min har blitt litt sjalu pga det, for litt siden da jeg hadde lagt meg og de fortsatt var våkne hadde kameraten vår spurt typen om han kunne ha sex med meg, typen hadde sagt at han måtte spørre meg, jeg ble litt sur da han kommer inn på soverommet vårt når jeg ligger naken i senga og begynnte å ta på meg... Hvorfor sa ikke typen min bare at hun sover el noe?!? Kanskje han ville teste ut hvor jeg står hen?? For i ettertid så snakket jeg med typen min og lurte på hvorfor han fikk lov til å gå inn på rommet vårt og da sa han bare at jeg må jo bestemme selv, men han ble glad for at jeg ikke ville ha sex med han da... Så sex blant venner osv er kanskje ikke det lureste en gjør.... Men det er faktisk typen min som alltid har pusha det fram og foreslått osv.. Men jeg synes ikke det er noe gøy når han egentelig ikke vil, vil ikke jeg heller da... Vil egentelig bare ha typen min, men har blitt med på trekanter osv fordi han gjerne vil men hadde det vært opp til meg ville jeg mye mye heller hatt god sex med typen og bare han...

Flere som har hatt noen trekant dramaer?!? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke hatt det, men kunne gjerne tenkt meg det. Men ser at det er mange problemer som kan oppstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...