Gå til innhold

Oktaviastar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tuller du med oss, eller har du faktisk 8 barn?? Det er noe jeg har lurt på lenge:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det er sagt så regner jeg vel ikke med at du ville innrømmet det om du tuller. Men kanskje andre som vet;) Underlig at du har tid til å sitte på pcen..

Skrevet

Hvorfor skulle hun tulle? Jeg kjenner et par som har 6, to til er ikke store overgangen. Og ja, jeg vet hun har 8. For noen passer èn, for andre passer 12.

Skrevet

sorry ass.. men litt for en tråd.. det er også noe å spørre om..

Skrevet

Nå pleier ikke jeg å sitte _på_ pc'en jeg da, for det blir så vanskelig å bruke tastene da siden jeg har bærbar. ;-)

Hvorfor skulle jeg forresten ikke ha tid til å bruke pc'en? Du tror vel kanskje jeg sitter her som en stakkar uten jobb og utdanning også du? *ler*

Skrevet

Spørsmålet var ikke ment å være spydig! Da hadde jeg skrevet det på anonymforum, så pysete er jeg. Beklager om det virket slik, men jeg er virkelig imponert. Skulle tro dagene gikk i ett, derfor den tåpelige kommentaren ang pcen. Ha en fin dag alle sammen:)

Skrevet

Tolket det ikke som spydig, bare som en smule idiotisk å gå ut fra at man ikke har tid til noe annet bare fordi man har litt flere barn en gj.snittet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...