miss_aimee Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Dere som har graviditetssymptom og negative tester, til tross for flere dager over forventet menstruasjon: Velkommen! Jeg er nysgjerrig på hvor mange av oss som tilslutt får en positiv test. Jeg hadde første dag i forrige mens rundt 25. (+/-) august. Har stikking nederst til venstre i magen, masse luft, mensensmerter, økt utflod, humørsvingninger, trøtt hele dagen og litt antydning til ømme bryster. Har tatt to tester, begge klart negative. Hva med deg?
Musemor med tre søte små Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Hei. Jeg har følgende - Ømme bryster - Stikking i livmoren/svake menssmerter - Små kvalme Og jeg som ikke har sluttet med minipillen enda...... Skal slutte når neste mens begynner om i underkant av 2 uker. Skulle bare inn hit å titte litt og satte meg fast.
miss_aimee Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 Er ikke dette typiske bivirkninger av p-pille og?
Musemor med tre søte små Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Hadde dem ikke før jeg ble babysjuk, vi bestemte oss for at vi snart skal prøve og jeg hørte om noen som var blitt gravid på det merket jeg bruker. Og det kom først etter eggløsning....... Tror nok ubevistheten min spiller meg ett puss.
miss_aimee Skrevet 28. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2008 Blir spennende å se da! Når planlegger du å teste deg?
Musemor med tre søte små Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 Forventer IKM om ca 1 uke. Tester om den ikke kommer, men tror nok det bare er ønske tenkning. Teller ned dagene til jeg blir ordentilg prøver. Kun få dager igjen ;-)
miss_aimee Skrevet 28. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2008 Men tror du at du kanskje kan være gravid nå? Da burde du vente litt med pillene vel? Bare til mensen evt kommer!
Musemor med tre søte små Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Tror jeg er så babysjuk at jeg kjenner gravid symptomer som ikke er der. Og deran medlem i klubb for forvirrede kvinns. Men siden jeg likevel skal slutte med pillene når mensen kommer kan jeg egentlig bare slutte nå. For sikkerhetsskyld.
miss_aimee Skrevet 28. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. august 2008 Det syns jeg du skal! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå