gir.snart.opp Skrevet 28. august 2008 #1 Skrevet 28. august 2008 Skjønner meg ikke helt på disse el testene, Ok forigge månde hadde jeg posetiv test. og sex samme dag, og testen viste negativ dagen etterpå, altså må el jo ha kommet innen 24 timer etter testen, er dette normalt? Og nå skjer det samme igjen, posetiv test, sex, og negativ dagen etter på.Er det lurt å ha sex dagen etter på også? Eller er det liksom for sent. Hjeeeeelppp????
Babyønske �� Skrevet 28. august 2008 #2 Skrevet 28. august 2008 Det er ikke så uvanlig å ha positiv eggløsningstest i bare en dag. Når testen er negativ igjen er egget sluppet. Regner med at du har fått med deg at man har eggløsning 24-36(48)timer etter positiv test. Så det trenger ikke være for sent å ha sex dagen etter positiv test. Les mer om dette på www.pernille.info Heller tvert i mot kan jeg si som sitter her i 22 uke med voksende mage. Her hadde vi kun sex en gang, og det var 24 timer etter positiv test.
gir.snart.opp Skrevet 28. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2008 oki:), så heldig du er. Jeg regner med at når vi har sex på ettermiddag/kveld når testen er positiv om morgen så burde det kunne gå. Nå hadde vi ikke sex dagen etter denne gangen. Men uff uff nå er det jo de 14 dagene man må gå å vente da.........sååå uedelig lang tid.
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 28. august 2008 #4 Skrevet 28. august 2008 Jeg også hadde el den dagen jeg målte..( hadde ikke målt dagene før, men forrige mnd var den bare pos en dag så håper det var sånn denne ngen også... har det noe å si om den varer i en eller tre dager??) Dagen etter var den neg. Vi hadde ikke anledning til å ha sex dagene før el, så da ble det samme dagen og de påfølgende dagene.. Krysser fingrene for at det holdt mål. Har IKM på søndag så finner jo fort ut hvordan ting ligger an... håper noen drysser litt babystøv på meg:) Masse lykke til med svangerskapet Babyønske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå