Gå til innhold

Då kommer jag inn hit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hade en MA för 4 veckor sedan (va då i vecka 12) och känner mej nu klar för att börja försöka igen.

Känns både slitsamt och spännande att starta om på nytt.. Får hoppas vi är ett av de par som det klaffar direkt för (men har inte fått tebax mensen än så tar nog ett tag). Har testat väldigt positivt på mina EL-tester i tre dagar nu, men det e nog rester fra MAn tror jag.. vi får da se=)

Ville bara presentera mej..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!!!

Jeg hadde selv en MA, i 11. uke. Synes vi som har opplevd sånt fortjener å bli gravide fort igjen!

Skrevet

Helt enig.. var det längesen eller har ni precis börjat försöka?

Skrevet

Velkommen til oss.. Håper oppholdet ditt blir kort og smertefritt her:) Jeg hadde en ma i slutten av juni, og har prøvd siden.. Fikk mensen tilbake i begynnelsen av august, så nå er det seriøst her:) Lykke til..

Skrevet

Det begynner å bli en stund siden nå - det skjedde i slutten av juni. Vi ventet en måned før vi prøvde igjen, og første pp ble "mislykket". Nå har vi akkurat startet 2. forsøk! Jeg ble gravid veldig fort sist gang, så jeg håper at det går ganske fort også nå.

Prøvde dere lenge sist?

Skrevet

Masse lykke til!!!

Starter med prøvingen til lørdag jeg da... Hadde en MA forrige uke (var i uke 18 da) og hopper rett i det igjen :)

Er så veldig klar for at to skal bli tre og at vi kan kalle oss en liten familie.

Jeg håper at vi kommer oss fort over til 1. trimester og at vi bare seiler igjennom resten!

Det er på tide at snille ting skjer med snille jenter ;)

Skrevet

Ja men då får vi hoppas att vi alla följs åt in i 1.trimester=)

Blev fort gravid sist ja, tog ut hormonspiralen (som jag haft i 5 år utan mens) 26 januari å testade positivt den 7 juni.. det va vårat första riktiga försök så den satt med en gång. Hoppas detsamma sker denna gången!

Twigsy: det va otroligt trist å høre att du hade en MA så sent.. hur går det med er?

MASSA lycka till tjejer.. denna gången så är det vår tur!! Det e jag säker på=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...