Gå til innhold

Gammel voksipose..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig det er bre jeg som er utrolig kresen på dette altså, men jeg føler meg ikke helt vel med at jenta mi skal ligge i kjempe gamle voksiposer. Har fått tilbudet om 3 voksiposer. To som er rundt 18 år og en som er ca. 10 år gammel.

Hva synes dere om dette? Er det bare jeg som er kresen eller?

HVa kan jeg evt gjøre for at de skal bli HELT ren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du er ikke kresen! Jeg ville ha valgt en ny en når de er så gamle som det. Selv om de kanskje gjør jobben sin etter en god vask/rens, så er det lille gullet verdt en ny pose (",)

Skrevet

Ja, TAKK! Det mener jeg også, men sambo er ikke helt enig. Har kjøpt stort sett alt nytt for jeg er som sagt litt nøye på det. Jeg ville ikke lagt meg under ei 18 år gammel dyne selv liksom,..

Skrevet

Vi skal bruke ein gammal ullpose (50 år gammal) med cordfløyel utanpå. Den har vore på rens, og så har vi børsta ulla slik at den er mjuk og god.

Skrevet

Lurer på d samme!??!! Man skal jo ikke arve dyner/madrasser.... Ulldyna til voksi kan kun vaskes på 30 grader....

Noen som vet? Eller noen som har synspunkter på dette?

Skrevet

*puff*

Vil gjerne ha flere meninger på dette..

Skrevet

jeg hadde en på 15 år jeg oxo....den var ren og ordentlig den igrunn, men jeg gav den bort fordi fargen passa helt elendig i vogna..... for stor og klumpete oxo.... likte den ikke i det hele tatt..... men det var en i barnehagen som trengte den,så da var jo det greit:)))

Skrevet

Jeg hadde nok valgt en nyere pose til babyen i starten. Selv bruker jeg en gammel voksipose jeg fikk (Tok den til renseri) til å bruke i barnehagen. Den nye fine har hun i vognen sin hjemme. Nå venter jeg spendt på ny baby, og kommer til å ha en ny pose til henne, og deretter en gammel en i barnehagen. Så....du kan jo eventuelt ta i mot en slik pose for bruk til barnehage senere?

Skrevet

Tror egentlig vi har blitt litt kresne og overrenslige. Hvis voksiposen ikke er slitt/tynn, bør det holde i massevis å få dn renset. Liker du ikke fargen på den - kjøp et fint tynt teppe å legg over, eller få noen som er flink (mor/svigermor?) til å sy/hekle/strikke et teppe som du kan legge over. Har selv en voksipose som er 7 år gammel, og har ikke engang tenkt på at jeg skal kjøpe ny - men fargen er jo ikke helt topp da :-) legger nok noe over.

Skrevet

Det å ha en litt eldre en i barnehagen var kanskje ikke så dumt..

Hva koster det sånn ca. for en skikkelig rens?

Skrevet

Husker ikke helt prisen....Du kan jo stikke innom å høre hva de tar for det. Men tipper en rundt 200-300 kr. Jeg kjøpte en gammel simo vogn på finn til 400 kroner og renset den gamle voksiposen jeg fikk av en venninne. (Sikkert i alle fall 10 år gammel) Veldig greit å ha der, og ha det andre hjemme, for da slipper man å drasse på ting fram og tilbake. Men som hun over skrev, så har vi blitt mye mer kresne i dag....Men er liksom litt stas med nytt også...Men gjør det du føler for er best for deg. Ren blir nok posen uansett, om den er gammel eller ny :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...