Gå til innhold

Dere som syr/strikker/broderer - gjerne for andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tar dere betalt? Pr time, eller pr prosjekt? Begynte på en brodert julesokk til snuppa da jeg gikk gravid sist, men med min tålmodighet har jeg aldri kommet lenger enn til å brodere håret og skjegget til julenissen (motiver får plass på et a4 ark, men fyller ikke opp arket, ganske små sting). Vurderer sterkt å få noen til å gjøre den ferdig for meg, men må jo da også ha en til til den i magen, hehe - rettferdig må det jo være. Vet jo at det er mye arbeid, men lurte litt på en viss pekepinn om hvor dyrt det ville bli om noen har peil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gjort noe sånt for andre enn mamma så da har jeg ikke akkurat tatt betalt, men tror jeg ville tatt betalt pr prosjekt. Vanskelig å få oversikt over hvor mange timer man faktisk bruker. Jeg sitter i hvert fall helt i tåka når jeg broderer. Koser seg, vet du! ;)

Skrevet

Hehe, du får si i fra om du vil brodere to sokker for meg da, Sessa ;o)

Skrevet

En kan ikke ta per time på en måte. Klart rekner en over hvor mange timer det går cirka. Noe er mer krevende enn andre ting.

Brodering har eg aldrig sydd for andre så der vet eg ikke - har ikke tenkt på det. Men eg pleier å si noen "lapper" for arbidet liksom.

Skrevet

Skulle gjerne sagt ja, men har så mange prosjekter som jeg har lyst til å begynne på for min egen del så jeg bør vel prioritere de først (bl.a. juletreteppe og julekalender og så skal jeg lære meg å sy). Men dersom jeg plutselig får ånden over meg så skal jeg rope ut. ;) Innbilder meg at jeg får gjort litt mer fra neste uke av, for da har ikke mannen ferie lenger. Blir så lett til at man bare er late sammen i stedet for å dra seg selv opp av sofaen og gjøre noe fornuftig. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...